انقلاب اسلامی به دنبال اعمال معنویت و اخلاق نبوی در سراسر جهان است


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812749

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه مسیر اسلام گرایی و عدالت خواهی در جهان در حال گسترش است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال اجرای معنویت و اخلاق نبوی در جهان است و به همین دلیل شاهد مخالفت های دشمنان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار هاورستان هیچی که رسول اسلام عید بشریت و این بزرگترین روز در تاریخ بشریت است، گفت: به فرمان امام خمینی (ره)، عید سعید فطر یکی از شریف ترین اعیاد است، زیرا در این روز بهترین آفریده خداوند متعال است. پیامبر (ص) برای نبوت و بعثت نزد جاهلان اولیه اسلام مبعوث شد. افراد متقی مانند ابودر، مقداد و سلمان بسازید که افراد بی نظیری بودند.

ایشان همچنین با تأکید بر این پیامبر(ص) مظهر اخلاق و رأفت و فلسفه معاد را اوج اخلاق شریف معرفی کردند که «اینی بعت لطم مکارم الاحلاک» وی افزود: این یکی از مهمترین عوامل توسعه و گسترش اسلام است این اخلاق و روش پیامبر بود.

امام جمعه طبس گفت: انقلاب اسلامی نیز احیای ارزش های اسلامی در راستای اهداف انبیا و ائمه (ع) بود و اکنون جایگاه جهانی و راه اسلام و عدالت در جهان پیدا کرده است. در حال گسترش است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال تطبیق معنویات و اخلاق پیامبر در جهان است و از این رو شاهد مخالفت دشمنان هستیم، افزود: امیدواریم این انقلاب مطابق با اهداف به شکلی بهتر ادامه یابد. از انبیا و اولیاء و منشأ خیر و برکت در جهان خواهد بود.

سوره هود با گفتن این که رسول خدا فرمود: «میل سوره هود به اندازه فرمان من است و من صبر می کنم» مرا پیر کرد. و به من دستور داد که از اوامر اطاعت نکنم، پس استقامت امری الهی در برابر زیاده خواهی طاغوت است و نظام اسلامی در این 43 سال با بعثت پیامبر اسلام مایه عزت و قوت و اقتدار شد. استقامت و استقامت آن .

امام جمعه طبس تاکید کرد: هر جا که مقاومت کردیم، توانستیم جلو برویم و نظام سلطه به عقب رانده شد. اما هر جا که آرام گرفتیم، متأسفانه ضربه خوردیم، بنابراین اقتدار و استقامت، هر چند عزیز، کمتر از تسلیم و مماشات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید