انهدام باند کلاهبرداری 80 میلیاردی در سامانه ابلاغ قضایی / خالی شدن حساب 810 نفر

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806540

سامح هورشاد از انهدام باند کلاهبرداری هشت میلیارد تومانی از سامانه ابلاغ قضایی (ثنا) خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سامح خورشید امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از مراجعه چند شهروند به پلیس فتا استان مازندران پیامکی با عنوان «سامانه تمجید و ابلاغ قضایی» دریافت و مورد هدف درگاه پرداخت جعلی قرار گرفتند. را در دستور کار پلیس قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی شاکیان و با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی مشخص شد متهمان ساکن پایتخت هستند. در این راستا با هماهنگی قوه قضائیه موارد فوق حفظ شده است. و به پلیس فتا مازندران منتقل شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: اعضای این باند 5 نفره که یکی از اعضای اصلی این باند بود، متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت گسترده کردند. همچنین متهمان اذعان داشتند که تاکنون از حساب هموطنان خود در سراسر کشور 810 نفر برداشت کرده اند و میزان کلاهبرداری هموطنان تاکنون 80 میلیارد ریال برآورد شده است.

هورشاد در پایان خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است و همچنین کاربران گرامی می توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کرده و به صورت 24 ساعته با شماره 096380 تماس بگیرند. روز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید