کلاهبرداری از طرف بانک ملی / این پیام حساب شما را خالی می کند

کلاهبرداری از طرف بانک ملی / این پیام حساب شما را خالی می کند

روز جدید در روزهای اخیر پیامی از سوی کاربران فضای مجازی مبنی بر درخواست پرسشنامه سال نو 2022 برای بانک ملی و برنده شدن 5 میلیون ریال ارسال شده است. داستان چیه؟

طی روزهای اخیر گزارشی از سوی کاربران فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه بانک ملی پرسشنامه ای را برای سال جدید 2022 آماده کرده است که کاربران با تکمیل پرسشنامه ممکن است با خطر دریافت کارت هدیه 5 میلیون ریالی مواجه شوند. در تماس خبرنگار اقتصادی رکنا با روابط عمومی بانک ملی مشخص شد که این پیام از سوی بانک ملی ارسال نشده و مبنی بر کلاهبرداری بوده است. مردم مراقب باشند به هیچ وجه این پیام را باز نکنند و حتی آن را تکمیل نکنند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را وارد نکنند.

انتشار لینک “درخواست پرسشنامه سال نو 2022 برای بانک ملی ایران” نادرست است.

بانک ملی ایران انتشار «درخواست پرسشنامه سال نو 2022» در فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از انتشار لینک (https://jvipif3.top/i/ir-BMI/?g=1) و محتوای موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه «توسط با تکمیل پرسشنامه “شما شانس دریافت 5,000,000 ریال را خواهید داشت”، کذب و غیر واقعی بودن این ارتباط را به اطلاع می رساند.

در این راستا و به منظور کسب اطلاعات دقیق، تاکید می شود مشتریان محترم و اصحاب رسانه فقط به اطلاعیه های رسمی بانک ملی ایران توجه داشته و به محتوای سایر رسانه هایی که در سایت رسمی بانک ملی ایران ذکر نشده است، اعتماد ندارند. بانک bmi.ir .بانک ملی

دیدگاهتان را بنویسید