انهدام یک تانک اسرائیلی توسط حزب الله

حزب‌الله یک تانک اسرائیلی را منهدم کرد.


به گزارش

خبرگزاری موج،


 جنبش حزب‌الله لبنان ، عصر امروز (جمعه)، در چند بیانیه از حمله به پایگاه‌ها و ماشین‌آلات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد حدود ساعت ۴:۳۵ عصر امروز در اطراف مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان «برانیت» با سلاح مناسب یک تانک اسرائیلی را هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله همچنین پیش از صدور این بیانیه خبر داد حدود ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر امروز  یک گروه از نیروهای مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «المناره» با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال از حمله پهپادی به گروهی از نظامیان اسرائیلی در اطراف موضع نظامی «المطله»، حمله با «سلاح مناسب» به موضع نظامی «الراهب»، موضع نظامی «برکیه ریشا» و پایگاه‌های «العاصی» و «الضهیره» خبر داد.

منابع لبنانی به دنبال این حملات، خبر دادند راکت‌ها و پهپادهای شلیک‌شده مستقیما با اهداف موردنظر برخور داشته‌اند و در پایگاه‌های اسرائیلی دود و آتش رویت شده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد در پی یکی از حملات مقاومت اسلامی لبنان به پایگاهی اسرائیلی دست‌کم ۳ نفر مجروح شده‌اند. با این حال، برخی منابع اسرائیلی شمار مجروحان این حمله را ۴ نفر گزارش کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات راکتی و پهپادی حزب‌الله مناطقی را در جنوب لبنان با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف حمله قرار داد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید