انهدام 3 باند سرقت خودرو در زاهدان


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921375

محمد کنبری از شناسایی و دستگیری 15 نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه خودرو و تلفن همراه در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، محمد کنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و گوشی تلفن همراه در شهرستان زاهدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت. پلیس آگاهی استان..

وی افزود: در تحقیقات اولیه پزشکی قانونی واحد مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد که عاملان این سرقت ها در قالب چند باند و به روش مشابه انجام شده اند.

قنبری با اشاره به اینکه اعضای این باند به صورت حرفه ای در زمینه سرقت مسلحانه خودرو و گوشی تلفن همراه فعالیت می کردند، گفت: سارقان با برنامه ریزی از قبل اهداف خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به آنها حمله کردند و از شهروندان سرقت کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند سرقت ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش تیم رسیدگی کننده به پرونده پاتوق سارقان در یکی از محله های زاهدان آنها را شناسایی کردند. هماهنگی شهرستانی و قضایی طی یک عملیات ضربتی و در کمال تعجب 15 نفر از اعضای این 3 باند را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان که پس از تحویل به پلیس و مواجهه با ادله پلیسی چاره ای جز اعتراف به اقدامات مجرمانه خود نداشتند، در تحقیقات تکمیلی به 23 فقره سرقت مسلحانه در استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان 4 دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه مقداری مهمات کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید