انهدام 37 گروه مواد مخدر در استان سمنان / کشف 7 هزار ماده قابل اشتعال در چهارشنبه آخر سال


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815150

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام 37 باند بزرگ مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته عملیات ویژه پلیس در استان سمنان به شدت با باندهای مواد مخدر برخورد و مواد مربوطه را کشف و متهمان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال پلیس پلیس هوشمند، قانونگذار با نشاط بهاری گفت: به همین منظور برای این ایام طرح های ترافیکی و نظارتی ویژه ای در نظر گرفته شده است. تهیه می شود.

حسنی با بیان اینکه طرح های ترافیکی از اول اسفند آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر چه به نوروز نزدیک می شویم شلوغی و نیاز به امنیت بیشتر احساس می شود، از این رو حضور پلیس در این ایام است. ارائه خدمات لازم به مردم پر رنگ تر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از دلالان در چهارشنبه آخر سال انجام شده است، تصریح کرد: در این ایام پلیس با اقدامات پیشگیرانه شروع به کار کرده و به دلالان اجازه داده نمی شود. سوء استفاده کردن..

وی با بیان اینکه خانواده ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی در شب چهارشنبه آخر سال اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: در صورت همکاری و پیشگیری از سوی خانواده امشب مشکلی نخواهیم داشت و حوادث حادثه ساز از بین می رود. “

حسنی با اشاره به اینکه مانور پلیس سراسری راهور 24 اسفندماه برگزار می شود، گفت: این مانور با حضور مسئولان از تمامی استان های کشور آغاز می شود و یگان ها و امدادرسانی راهور را در ایام نوروز تقویت می کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان عملیات پلیسی در سال 1400 را عملیاتی شلوغ و پیگیر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال 1400 انتخابات را پیش رو داریم، تلاش پلیس این روزها بسیار گسترده است و اقدامات لازم برای تامین امنیت این روزها وجود دارد. آفرین.

وی با اشاره به کشف بیش از 10 تن مواد مخدر در سال گذشته افزود: سال گذشته با اقدامات خوب پلیس مواد مخدر این مقدار کشف شد اما از کشف و اقدامات محله ای برای جمع آوری خرده فروشان خرسند نیستیم. ما در تلاش هستیم تا امنیت را در محلات بازگردانیم.

حسنی با اشاره به افزایش جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در استان سمنان گفت: نسبت به سال گذشته بیش از 17 درصد رشد داشته ایم و در سال جاری موفق به اجرای بیش از 2000 طرح شده ایم که این خود باعث ایجاد امنیت روانی در استان می شود. مردم هر محله باشند

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام 37 باند بزرگ مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته عملیات ویژه پلیس در استان سمنان به شدت با باندهای مواد مخدر برخورد و مواد مربوطه را کشف و متهمان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی برای بحث قاچاق کالا از سوی پلیس سمنان انجام شده است، خاطرنشان کرد: 510 فقره قاچاق کالا توسط کارشناس نیروی انتظامی به مراجع قضایی معرفی و نتیجه نهایی حاصل شده است که این موضوع نیز کمک شایانی به داخل کشور کرده است. اقتصاد کشور خواهد بود.

حسنی به کشف مواد محترقه در استان سمنان در این روزها اشاره کرد و گفت: بیش از 7 هزار نوع مواد محترقه چهارشنبه آخر سال توسط پلیس کشف و ضبط و فروشندگان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که هیچ فردی و کسی امنیت مردم را زیر پا بگذارد. پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بسیار سخت گیرانه و قاطع خواهد بود.«تاکنون سابقه نمایش قدرت اراذل و اوباش در استان سمنان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش اجازه تردد ندارند، افزود: تاکنون بیش از 50 نفر از اراذل و اوباش سابق استان سمنان در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شدند. این پایان دعوای ما با همه اراذل و اوباش است و قطعا اراذل و اوباش با برخورد قاطع و خشن پلیس مواجه خواهند شد.

حسنی با اشاره به اینکه 89 درصد پرونده های جرایم سایبری حل و فصل می شود، گفت: با توجه به اینکه بیشتر پرونده های جرایم سایبری مربوط به امور مالی مردم است و پلیس به شدت پیگیر حقوق مردم در این زمینه است. سارقان مجازی هستند و به موقع اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام 55 باند سرقت مسلحانه توسط پلیس خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته پلیس با سارقان مسلح برخورد قاطعانه ای انجام داد و به هیچ متخلف اجازه ایجاد ناامنی در استان نداد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌هایی در استان در حال انجام است، اظهار کرد: برای کنترل‌های نظارتی بیشتر با پهپادها و دوربین‌های نظارتی بهبود یافته تلاش می‌کنیم خدمات امنیتی بیشتری به مردم استان سمنان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید