انواع اجناس در استان زنجان به وفور موجود است / بدون مقدمه کار با دلالان با کالا


ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839327

پس از اجرای طرح اصلاح سیاست پولی و یارانه ای و اعلام قیمت اجناس، اگرچه در برخی از فروشگاه های استان زنجان صف های طولانی برای خرید تشکیل شد، اما اکنون این روند عادی شده و اکثر کالاها به وفور در بازار موجود است. قیمت های مصوب جدید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; با آغاز طرح اصلاح سیاست پولی و یارانه ای و اعلام قیمت انواع مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن طی روزهای اخیر، صف هایی در مقابل برخی فروشگاه های زنجیره ای استان برای خرید این کالاهای اساسی تشکیل شده است. با همین قیمت ها

در عین حال مسئولان کشوری، منطقه ای و حتی شهرستانی با تاکید بر کفایت موجودی کالاهای اساسی به مردم اطمینان دادند که اقلام پرمصرف در سبد خانوار تامین می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این خصوص ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به خبرنگار موجرسا گفت: به کارخانه های سراسر کشور اطلاع رسانی شده است تا محصولات خود را با قیمت های جدید در اختیار شرکت های پخش استانی قرار دهند. ارسال وجود ندارد اما کالا با قیمت تعیین شده و با قیمت اعلام شده به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: مرغ در استان زنجان توسط سازمان جهاد کشاورزی با قیمت تغییر یافته و بالاتر از نیاز مردم استان توزیع می شود.

فغفوری گفت: «برای رسیدن کالاهای جدید با قیمت های جدید که از خارج از استان می آیند، زمان می برد. ما به مردم اطمینان می دهیم که کمبودی وجود ندارد و کالاها به وفور در دسترس خواهند بود.»

عبدالله جعفری معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز گفت: نگرانی خاصی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان زنجان وجود ندارد. در روزهای اخیر و همزمان با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها، استقبال مردم از خرید کالاهای اساسی بوده است.

وی گفت: شرکت های دولتی و شرکت های توزیع کننده کالاهای اساسی وظیفه توزیع برخی از کالاها مانند نفت را بر عهده دارند که به دلیل افزایش خرید در بازار با کمبود مواجه است. توزیع شده است.

معاون بازرگانی استان ژجیانگ در امور کشاورزی گفت: بر اساس اقدامات اعلام شده از سوی دولت، مشکلی برای تامین و توزیع کالاهای پرمصرف مانند روغن، برنج، مرغ، تخم مرغ وجود ندارد و خوشبختانه مازاد بر این کالاها وجود دارد. تولید مرغ.» او هم بیمه است.

اما با وجود اینکه مردم از کمبود اقلام و کالاهای اساسی اطمینان خاطر پیدا می کنند، گاهی برخی سعی می کنند آرامش بازار را به هم بزنند و اوضاع را متفاوت جلوه دهند.

اگرچه همزمان با اقدام جدید دولت برای ارز ترجیحی، اجرای طرح نان جدید در استان زنجان، التهاب خفیفی را برانگیخته است، اما وضعیت مشکل آفرین نبوده است.

این در حالی است که با اجرای طرح جدید عرضه نان در برخی از نانوایی های منطقه شاهد صف های طولانی هستیم که هر روز که می گذرد این روند رو به بهبود است، همچنین شاهد کاهش صف های تولیدی در این منطقه هستیم. نانوایی ها

به گزارش بازدید میدانی از بازار زنجان و مراکز خرید پر جنب و جوش زنجان؛ شرایط کاملا عادی بود و هیچ مشکلی در شهر وجود نداشت.

اما باید توجه داشت که با اجرای طرح پایلوت نان در زنجان شاهد کاهش پخت و عرضه نان های لوکس در استان هستیم و این روند فعالیت ساندویچ ها را تحت تاثیر قرار داد، در حالی که استاندار زنجان روز شنبه، 25 اردیبهشت در مراسم یادبود طلاب و روحانیون استان اعلام کرد که در حال حاضر در تلاش هستیم برای حل این مشکل یارانه مراکز نانوایی مجلل ارائه کنیم.

در بازدید میدانی و تحقیق در مراکز فروش گوشت مرغ به ویژه در مراکز پرتردد شهر، مشکلی برای تامین گوشت مرغ در زنجان وجود ندارد و مرغ به وفور با قیمت جدید در بازار زنجان موجود است. .

بازدیدهای میدانی نشان می دهد که شرایط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در زنجان کاملا عادی است و مشکلی وجود ندارد.

با این حال تحقیقات نشان می دهد که کمبود روغن مایع در استان وجود دارد اما مدیرعامل سازمان صمت استان زنجان به موج رسا گفت: این مشکل تا چند روز آینده برطرف می شود. از سوی دیگر، به گفته معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، برخی از توزیع‌کنندگان و شرکت‌های دولتی مسئولیت توزیع گسترده نفت در استان را بر عهده گرفته‌اند، بنابراین می‌توان کمبودهای جزئی نفت را برطرف کرد. بلافاصله .

البته لازم به ذکر است که رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با ماجورسا به انبارکنندگان انواع کالا هشدار داد و گفت: بدون تعارف و در چارچوب قانون با متولیان امر برخورد خواهیم کرد. روزهای آینده موارد جدید اعلام خواهد شد، ما تمام تلاش خود را برای برخورد و مجازات دلالان کالا انجام خواهیم داد و هیچ تخفیفی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید