اجناس موجود و تب احساسی خرید از بین می رود


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838664

بازدید از بازار کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شد.

سومین روز از اجرای طرح اصلاح نرخ ارز نشان می دهد که تقاضا برای خرید کاهش یافته و در اکثر شهرها صف خرید در حال از بین رفتن است و تب هیجانی خرید کم رنگ می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، با آغاز اجرای طرح اصلاح سیاست پولی و یارانه ای و اعلام قیمت انواع مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن از روز پنجشنبه. شاهد تشکیل صف‌هایی برای خرید در مقابل برخی از فروشگاه‌های بزرگ خواهیم بود. ما در استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم، زیرا شهروندان تمایل داشتند این کالاهای موجود را با قیمت‌های قبلی خریداری کنند.

سیدعلی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این گفته بود: جراحی های کلان اقتصادی و اصلاح یارانه ها به نفع اقشار مختلف است و مردم نباید تحت تاثیر شایعات قرار بگیرند و به انباشت داخلی متوسل نشوند. اقلام دارای تاریخ انقضا هستند و آسیب دیده اند.«در برخی کالاها انعطاف پذیری وجود دارد.

وی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اطمینان داده بود که توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز مردم و ورود کالاهای اساسی به شهرستان انجام می شود و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه نداریم.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران صبح زاگرس در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تب خرید هیجانی در خرید از شب گذشته جمعه 23 اردیبهشت به شدت کاهش یافته و مواد غذایی به وفور در اختیار خریداران قرار گرفته است. .

مشاهدات در محل در مغازه های شهر کهگیلویه و بویراحمد نیز نشان می دهد که قفسه های مرغ، تخم مرغ، روغن، ماکارونی و سایر مواد غذایی به وفور وجود دارد، آرام آرام شرایط رو به بهبود است و مردم نگران دریافت کالا نیستند.

تصاویر و فیلم ها از پنجشنبه تا امروز ساخته می شود و تصاویر و فیلم ها به روز رسانی و در اختیار عموم قرار می گیرد.

تصاویری از توزیع مرغ و کره امروز در مغازه های کهگیلویه

توزیع مرغ منجمد بین عوامل روستاهای شهرستان دنا دیروز 23 اردیبهشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید