انگیزه بالای یحیی گل محمدی برای تکرار قهرمانی

انگیزه بالای یحیی گل محمدی برای تکرار قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات فشرده خود را برای شروع مجدد لیگ برتر از سر می گیرد، اما این تیم در 6 هفته پایانی مسابقات باید اختلاف 6 امتیازی خود را با استقلال تهران در بالای جدول جبران کند.

سرمربی صوفیه در گفت و گو با بازیکنان این تیم طی دو روز گذشته از آنها خواست که کمتر به حاشیه فکر کنند و بدون استرس روی جبران امتیازات از دست رفته تمرکز کنند.

یحیی در جریان صحبت های انگیزشی به بازیکنان این اطمینان را می دهد که در صورت کسب پیروزی در 6 دیدار باقی مانده، بدون شک می توانند برای ششمین دوره متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

صحبت های گل محمدی خطاب به بازیکنان پرسپولیس در حالی از سوی برخی بازیکنان مطرح شد که آنها با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته های اخیر در لیگ برتر کسب کردند، انتظار چنین برخوردی از سرمربی تیم را نداشتند تا بتوانند با ایجاد یک قهرمانی دوباره به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. اتحادیه. دیگری

سرخپوشان پایتخت در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر مقابل پیکان، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، شهر خودرو مشهد و فجر سپاسی شیراز به میدان خواهند رفت. نتیجه هر یک از این دیدارها در تعیین قهرمانی پرسپولیس تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید