انگ اجتماعی یکی از اهداف اصلی دشمنان است


ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906944

حجت الاسلام کریمی گفت: دشمنان با جنگ رسانه ای و صحبت برای بی توجهی به مسئولیت های اجتماعی در صدد تخریب جامعه هستند و با این کار به بخش های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند و فرو می ریزند. نظام جمهوری اسلامی را در اولویت قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام کریمی دبیر ستاد استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی اینکه افراد جامعه به سمتی هدایت شوند که نسبت به اجتماعی احساس بی تفاوتی نکنند. مشکلات و مسئولیت اجتماعی دارند.



دبیر امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: اگر مشکل و مشکل در جامعه شناخته شده ای اتفاق افتاده باشد، همه مسئولیت دارند که جامعه را به این معضل سفارش و راهنمایی کنند، اگر مشکل منفی و غیرطبیعی باشد خیر. چه کم و چه مقدار باید از جامعه منع شود.



کریمی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی و راهبردی در توسعه، رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی دارد، گفت: احساس مسئولیت اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر در یک جامعه زنده است، وی به سمت رشد و ترقی حرکت می کند. و فرهنگ آن بالا می رود و به یک جامعه متمدن تبدیل می شود.



وی گفت: جامعه بی دغدغه و احساس مسئولیت اجتماعی در امر به معروف و نهی از منکر هرگز به تمدن نوین اسلامی رشد نخواهد کرد. امروز دشمنان ما تمام توان رسانه ای و اقتصادی خود را به میدان نبرد رسانه ای آورده اند تا با خوبی ها مقابله کنند و بدی ها را غیرقانونی کنند.



دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر تصریح کرد: دشمنان به دنبال بی ارزش ساختن امر به معروف و نهی از منکر هستند؛ این امر باعث می شود تا دشمنان به دنبال آن هستند که امر به معروف و نهی از منکر را بی ارزش کنند. ایجاد حس نفرت، نفرت نسبت به هسته اصلی مشکل، جامعه را به این فکر می‌کند که این یک نفوذ غیرضروری به زندگی آنهاست.



کریمی تصریح کرد: دشمنان با جنگ رسانه ای به دنبال تخریب جامعه هستند و از سهل انگاری در مسئولیت های اجتماعی صحبت می کنند و با این کار به بخش های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی و فروپاشی نظامی که قرار داده اند ضربه می زنند. جمهوری اسلامی در اولویت شماست.



وی تاکید کرد: این مردم هستند که با اقدامات دشمنان برای فروپاشی نظام مخالفت می کنند، خون می دهند و اجازه آسیب به کشور را نمی دهند. اهمیتی نمی دهند و دیگر از خودگذشتگی نمی آید.

دبیر ستاد تاکید کرد: در فرهنگ اسلامی امر به معروف و نهی از منکر از همه واجبات و جهاد در راه خدا مهمتر است و امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارد. جهاد خدا



کریمی تصریح کرد: دشمن تنها با یک مقوله حجاب به دنبال الگوسازی امر به معروف و نهی از منکر است و اهمیت این مهم را فقط بحث حجاب می دانند و در اغتشاشات اخیر این اتفاق افتاد و به دنبال بی توجهی هستند. سایر ارزش های امر به معروف و نهی از منکر و فقط مقید به حجاب بودند.

وی تصریح کرد: هر جامعه ای که اصل امر به معروف و نهی از منکر در آن زنده باشد، آن جامعه پویا است و قطعاً در حوزه های مختلف از جمله خودروسازی، نفت و گاز و … رشد خواهد کرد و اگر این اتفاق در جامعه رخ دهد هر مشکلی باشد. ، افراد کوچک و بزرگ به دنبال راه حلی برای مشکل خواهند بود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید