رقابت پذیری و ارتقای کیفیت یکی از اهداف اصلی عرضه نان به شیوه جدید است.


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837783

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: یکی از اهداف طرح جدید عرضه نان افزایش کیفیت و رقابتی شدن است و با اجرای این طرح حتی کارخانه ها نیز باید کیفیت آرد تولیدی را ارتقا دهند، بنابراین نانوایی ها آنها می توانند آرد مورد نیاز خود را بخرند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به معرفی روش جدید تحویل نان در نانوایی های زنجان طی روزهای آینده گفت: 100 نانوایی از روز گذشته (دوشنبه 18 اردیبهشت) در دو شیفت کاری در استان آغاز به کار کردند که 40 نانوایی در زنجان و بقیه در دیگر شهر ها.

وی خاطرنشان کرد: روزانه 3 کیسه آرد اضافه به هر نانوایی منتخب در دو شیفت کاری داده می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان درباره زمان تحویل نان به روش جدید گفت: نصب، راه اندازی و تست اولیه دستگاه های کارتخوان جدید در 15 نانوایی آغاز شد و پس از اتمام تست کارتخوان ها و رفع مشکلات احتمالی و تایید از مسئولان استانی تحویل نان به روش جدید در تمامی نانوایی های استان آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها وجود ندارد، گفت: با اجرای این طرح هیچ افزایش قیمت و محدودیتی برای خرید نان ایجاد نمی شود و شهروندان نگران آن نخواهند بود.

بیات در خصوص برخی نارضایتی ها از کیفیت نان در زنجان با وجود اینکه نان زنجان پیشتاز کشور است، خاطرنشان کرد: نان زنجان همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بوده است، اما اخیرا نارضایتی ها به دلیل افت کیفیت است. برخی از آردها، اما اخیراً کیفیت برخی از آردها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف طرح جدید تحویل نان ارتقای کیفیت و رقابت پذیری نانوایی ها است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در پاسخ به اینکه اجرای طرح جدید عرضه نان با توجه به یارانه تعداد نان های فروش رفته باعث کاهش حجم ریش و افزایش تعداد نان نمی شود، گفت: ، یکی از اهداف طرح جدید افزایش کیفیت است. و در حال رقابتی شدن است و با اجرای این طرح حتی کارخانه ها نیز مجبور به بهبود کیفیت آرد تولیدی می شوند تا نانوایی ها بتوانند آرد مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بیان افزود: در نتیجه نانوایی ها نیز با ایجاد رقابت در حال ارتقای کیفیت نان خود هستند زیرا هیچ نانوایی نمی خواهد مشتریان خود را از دست بدهد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: یارانه آرد هم اکنون به زنجیره اول پرداخت شده و با اجرای طرح جدید به زنجیره آخر پرداخت می شود و مزایای متعددی دارد. ندارند و می توانند 24 ساعته نان بپزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید