شیوه جدید عرضه نان بدون سهمیه و افزایش قیمت است


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855347

محمد باکر منوچهری با بیان اینکه اجرای این طرح موجب افزایش قیمت، سهمیه و کارت اعتباری نمی شود، گفت: با عنوان اعتبار و سهمیه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نانوا منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اجرای طرح پایلوت عرضه نان سمنان گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق و کمی سازی فروش از نانوایی ها است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان افزود: طرح جدید تحویل نان به تدریج در سمنان اجرا می شود و مردم نان مورد نیاز خود را بدون سهمیه بندی و افزایش قیمت و بدون محدودیت و تنها با کارت بانکی خریداری می کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موجب افزایش قیمت، سهمیه و کارت اعتباری نمی شود، گفت: در عنوان اعتبار و سهمیه مشکلی وجود ندارد.

به گفته منوچهری، دستگاه کارتخوان برای نانوایی ها طراحی شده و در نانوایی ها نصب می شود و مردم می توانند با تکیه بر هر کدام از کارت های بانکی خود، تعداد مورد نیاز را بدون سهمیه نان تهیه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: اجرای این طرح درآمدزایی در نانوایی ها ندارد و محدودیتی برای خرید نان برای مراسم، مجالس و مهمانی های شهروندان وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید