سهمیه آرد هیچ یک از نانوایی ها کم نشد/ مهلت اجرای طرح جدید عرضه نان در زنجان هنوز اعلام نشده است.


ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880209

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه سهمیه آرد هیچ یک از نانوایی ها کاهش نیافته است، گفت: تاریخ اجرای طرح جدید عرضه نان در زنجان هنوز اعلام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا نادری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: در سهمیه آرد نانوایی ها تغییری ایجاد نشده و آرد هیچ یک از واحدهای نانوایی کاهش پیدا نکرده است.

نادری درباره زمان اجرای شیوه جدید تحویل نان به نانوایی ها گفت: زمان دقیق آغاز اجرای این طرح هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه کارت خوان های جدید اندروید تاکنون در هزار و 575 نانوایی در استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: این کارت خوان ها در نانوایی های سنتی از جمله لواش، بربری و سنگ که آرد نوع 1 و 2 دریافت کرده اند نصب شده است.

نادری با بیان اینکه به محض ابلاغ دستورالعمل جدید تحویل نان اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: زمان بندی این طرح منوط به اطلاع مسئولان مربوطه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در خصوص تعطیلی اکثر نانوایی ها در روز جمعه علیرغم اینکه تعطیلات هفتگی آنها نیست، گفت: نه تنها سهمیه نانوایی ها کاهش پیدا نکرده است، بلکه تعدادی از نانوایی ها در سطح کشور شهرستان در دو شیفت کاری مشغول هستند تا مشکلی برای تامین نان مردم وجود نداشته باشد و مسئولان مربوطه در حال بررسی موضوع هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید