کاهش سهمیه آرد در نانوایی های استان زنجان اعمال نشده است


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901433

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان؛

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به شلوغی موقت برخی نانوایی ها گفت: کاهشی در سهمیه آرد در استان وجود ندارد و حتی در ماه های اخیر بیشتر از آرد است. سهمیه به نانوایی ها ارسال شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم رفت نیا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: از انتقال پرونده های مربوط به بازرسی از بازار محصولات کشاورزی و البته گندم، آرد و نان; موضوع نظارت و بازرسی از این واحدها در اقصی نقاط استان بر عهده جهاد کشاورزی و با همکاری اداره کل غله، اصناف، پلیس امنیت اقتصادی روزانه بر اساس شکایات مردمی و سایر شاخص ها می باشد. معاینه سازمان در دو شیفت صبح و عصر انجام می شود.

وی افزود: کم فروشی، گران فروشی، تعطیلی غیرمجاز، کاهش ساعت پخت نان، استفاده خارج از شبکه آرد بررسی و در صورت نیاز پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال می شود.

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کاهش سهمیه آرد در استان انجام نشده و حتی در ماه های اخیر بیش از سهمیه آرد به نانوایی ها ارسال شده و تعداد نانوایی ها نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به ازدحام بیش از حد برخی نانوایی ها اذعان داشت: عرضه نان نسبت به گذشته بیشتر است و اگر واحدی مشغول به کار و نیاز به آرد مازاد داشته باشد می تواند به جهاد کشاورزی یا اداره غلات اطلاع دهد و پس از راستی آزمایی دریافت کند. آرد اضافی برای درست کردن

رفت نیا گفت: مردم می توانند شکایات خود را از نانوایی ها به شماره تلفن 124 ثبت و کد رهگیری دریافت و برای پیگیری بیشتر از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید