اهتمام نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به مسأله تأمین واگن برای خطوط ریلی

به گزارش خبرگزاری موج فارس

محمدحسن اسدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به مناسبت هفته حمل و نقل، گفت: عملکرد شهرداری شیراز در حوزه حمل و نقل مورد قدردانی وزیر کشور قرار گرفت. روز حمل و نقل که کار شبانه روزی را نشان می دهد این منطقه در خدمت شهروندان می باشد.

وی با اشاره به بودجه 23.5 میلیارد تومانی شهرداری شیراز در سال جاری افزود: از این میزان بیش از 80 درصد بودجه عمرانی که بیش از 70 درصد این بودجه است به حوزه حمل و نقل و ترافیک اختصاص دارد و این اعتبار با کار شبانه روزی مجموعه ها اعطا می شود و حمل و نقل برای ایجاد زیرساخت ها و ارائه خدمات در این حوزه به شهروندان انجام شد.

شهردار شیراز با اشاره به اجرای شیفت شب در اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر خاطرنشان کرد: با این اقدام شاهد افتتاح پروژه های رینگ جاده ای کارآمد و تکمیلی در دهه فجر خواهیم بود.

اسدی در ادامه به پیشرفت پروژه 55 متری جنوب شهر حافظ اشاره کرد و گفت: این پروژه با تلاش و جدیت شبانه روزی در حال اجراست تا به سرعت به بهره برداری برسد.

وی همچنین در خصوص پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی این پروژه را در زمان مقرر به بهره برداری می رسانیم.

بزرگراه سردار شهید استوار پروژه دیگری بود که شهردار شیراز به آن اشاره و تصریح کرد: این پروژه نیز با حرکت جهادی 24 ساعته در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

اسدی با تاکید بر ایمنی جاده کمربندی شیراز از طریق احداث تقاطع های همسطح، افزود: احداث تقاطع نواب – کیمبری – احمد بن موسی “الف” بزرگترین تقاطع همسطح شیراز است که فاز اول آن در سال 96 افتتاح می شود. دهه فجر.

وی با تاکید بر این موضوع که رویکرد و سیاست مدیریت شهری اجرای پروژه های جهاد شهری و انجام فعالیت های شبانه روزی است، تصریح کرد: فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری اهمیت خدمات رسانی به مردم را نشان می دهد. شهروندان این کلانشهر و هیچ پروژه ای در کلانشهر حتی به صورت جزئی تعطیل نیست، شیراز وجود ندارد.

تعمیر هزار تاکسی در شیراز

شهردار شیراز با اشاره به اقدام بی سابقه شهرداری و شورای اسلامی شیراز در نوسازی هزار تاکسی شهری، تصریح کرد: نوسازی و اضافه شدن هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامی بی سابقه است. به گونه ای که شهرداری برای نوسازی هر تاکسی 100 میلیون تومان رایگان به رانندگان پرداخت کرده است که نشان از ایمان شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان دارد.

اسدی افزود: هم اکنون خط 3 مترو شیراز به طول 10 کیلومتر با هشت ایستگاه و فعالیت 24 ساعته در مسیر پیشرفت قرار دارد.

این مقام عالی رتبه دولت شهری شیراز همچنین از نمایندگان مردم شیراز در شورای اسلامی خواست تا به تامین واگن خطوط مترو برای کلانشهر شیراز توجه ویژه داشته باشند.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تلاش همه دستگاه های متولی همراه با شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری شیراز برای رفع معضل ترافیک و پاسخگویی به مطالبات شهروندان تغییر هندسه برخی مسیرها و تامین زیرساخت های حمل و نقل و حمل و نقل است.

اسدی با تاکید بر بهبود زیرساخت های حمل و نقل و حمل و نقل گفت: در این راستا برخی روش های کنترل ترافیک از جمله اجرای طرح زوج و فرد، ایجاد خطوط بارت و ارتقای فرهنگ ترافیک به صورت مجموعه ای در دستور کار قرار گرفته است. اقدامات اجرایی شهرداری شیراز

وی تاکید کرد: امروز اولین نشانه یک شهر فرهنگی، عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی است و در شیراز نیز عملکرد رانندگان در حوزه فرهنگی این شهر قابل توجه است.

مناسب سازی پیاده روها، معابر شهری و پارک ها برای افراد با نیازهای ویژه از دیگر مواردی بود که شهردار شیراز به آن اشاره کرد.

عضو شورای شهر شیراز

بهره برداری از فاز دوم پروژه بزرگراه 55 متری جنوب شهر حافظ در دهه فجر

رضا محمدیان در این آیین گفت: با توجه به نیروی انسانی و منابع بسیار خوبی که در کشور ما وجود دارد، با حکمرانی خوب می توان اقدامات و برنامه های بیشماری را انجام داد و امید ایجاد کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل، ترافیک و ساخت و ساز شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در سال های اداره یک سازمان یا هر صنف و قشری، انجام کار درست آن را ادامه می دهد، مردم ما باید در میان همه خبرهای بد، خبرهای خوش بشنوند. ، پس کار خیر باید منتشر شود. مردم نباید از سیستم ناامید شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام کارهای بزرگ و زیباتر شدن شیراز این دوره از مدیریت شهری در تاریخ ثبت شود.

رئیس کمیته حمل و نقل، ترافیک و ساخت و ساز شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به بازدید مدیریت شهری از بزرگراه 55 متری جنوب شهر حافظ گفت: این پروژه تکمیل شده و فاز دوم آن به بهره برداری می رسد. در دهه فجر

نماینده مردم شیراز و زرگان

توسعه خطوط اتوبوسرانی و مترو باید در دستور کار شهرداری شیراز قرار گیرد

علیرضا پاک فطرت در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، اظهار داشت: در شورای اسلامی شهرداری شیراز سازمانی پرافتخار است و در حالی که اکثر شهرها با آلودگی هوا مواجه هستند، گاهی این آلودگی خطرناک است. مدارس تعطیل می شوند اما شیراز هوای بسیار خوبی دارد و دلیل آن هم تلاش مدیریت شهری برای حفظ این هوا است.

وی افزود: حفظ و احیای فضای سبز در ارتفاعات شیراز اقدام بسیار مهمی برای سبز نگه داشتن این کلانشهر و عدم مواجهه با آلودگی هوا است.

نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز با اشاره به کاهش 62 درصدی تصادفات فوتی در آبان ماه امسال نسبت به آبان سال گذشته در شیراز، حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری را خوب ارزیابی کرد و گفت: ثواب این امر در شورای اسلامی شهر می رود. شهر. شهرداری و فرجا.

پاک فطرت تاکید کرد: باید فرهنگ رانندگی را بیشتر رعایت کنیم.

وی گفت: شهرداری باید توسعه خطوط اتوبوسرانی و مترو و اجرای تراموا در شیراز به عنوان اولین کلانشهر کشور را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم شهرهای شیراز و زرگان در شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حمل و نقل تصریح کرد: حمل و نقل مهم است و باعث شکوفایی اقتصاد، فرهنگ و سلامت روان یک شهر می شود.