اهمیت حاکمیت جهادی در دولت سیزدهم احیا شد/ افتخاری بودن دولت و به رسمیت شناختن غرب توسط ایران در مذاکرات

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784593

میرمحمدی گفت: وقت زیاد و کار شبانه روزی وزرا و شخص رئیس جمهور به معنای کامل دولت سیزدهم اصطلاح حکومت جهادی را احیا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به عملکرد قابل قبول 100 روزه دولت سیزدهم گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم قابل توجه است.به کار گرفته شده است. توسط دولت قبل

* منش و روش جهادی در اولین ساعات کاری دولت سیزدهم نمایان شد

وی افزود: اما آقای رئیسی با ماهیت جهادی و روشی که از همان ساعت اول به کار گرفته است، بدون تلاش برای مقابله با مشکلات و مسائل، اجازه نداده کار مردم روی زمین بماند و حتی بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده است. و اظهاراتی که او به آینده امیدوار است.

میرمحمدی با بیان اینکه به گفته کارشناسان بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است، گفت: دولت سیزدهم برخلاف دولت روحانی یک دولت میدانی و در دسترس است و سفرهای آخر هفته دولت به دولت علاوه بر مصوبات و دستاوردهای آن. دسترسی به بالاترین قوه مجریه توسط کشور محقق می شود.

* حضور رئیس جمهور در صحنه در زمان بحران؛ بارزترین ویژگی یک حکومت مردمی

سخنگوی تفت و میبد گفت: حضور رئیس جمهور در صحنه در زمان بحران یکی از بارزترین ویژگی های دولت سیزدهم است، زیرا زمانی که کشوری با بحرانی مانند زلزله یا مشکل پمپ بنزین مواجه است، رئیس جمهور در شرایط بحرانی قرار دارد. ممکن است.

وی با اشاره به هجوم واکسن و واکسیناسیون مردمی کشور اذعان داشت: در پایان دولت دوازدهم و شیوع موج پنجم، کشور حتی روزانه مرگ 700 نفر را تجربه کرد و این در حالی بود که روحانی به عنوان اولین مجری کشور از نداشتن آن عذرخواهی کرد. عضویت در FATF و تحریم ها اعلام کردند که قادر به تهیه واکسن نیستند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم با دیپلماسی قوی و اراده سیل 150 میلیون دوز واکسن کرون به کشور ارسال شد.

* اهمیت حاکمیت جهادی در دولت سیزدهم جانی دوباره گرفته است

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت قبل مردم بر واکسن اصرار داشتند اما امروز با تمام تلاش دولت از مردم می خواهد واکسن کرونا را تزریق کنند و مطمئناً اگر کشور وارد پیک ششم شود. چند صد نفر خواهد مرد.

وی گفت: یکی از مولفه های مهم دولت سیزدهم که شخصا آن را از نزدیک می بینم، کار بسیار طولانی و شبانه روزی وزرا و رئیس جمهور است و به معنای کامل دولت سیزدهم دارد. اصطلاح جهاد را احیا کرد».

* شرافتمندانه بودن دیپلماسی سیاسی دولت و به رسمیت شناختن دست پر ایران از سوی غرب در مذاکرات.

میرمحمدی با اشاره به رویکرد بدون روادید دولت برای حل مشکلات اقتصادی گفت: دولت در حوزه بورس، ارز، تامین کالاهای اساسی، یارانه ها و موقعیت های مختلف در راستای معیشت با جلسات کارشناسی به سبک دولت مشکلات آوار را حل کند ملت ظهور کرده است و این یکی از چیزهای بزرگی است که در دولت های گذشته دیده نشده است.

این نماینده مجلس گفت: در حوزه دیپلماسی سیاسی، افتخاری بودن دولت سیزدهم کاملاً مشهود است و از همان ابتدا اعلام شد که اگر مذاکره شود اصلاً موضوع هسته ای نخواهد بود و ایران در مقابل تحریم ها می ایستد. «مذاکرات انجام خواهد شد و دولت‌های غربی با دولت کامل خود در مذاکرات اذعان دارند که امیدواریم تیم مذاکره‌کننده ایران بتواند تحریم‌ها را لغو کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً وقتی حرکتی صورت گرفته است خداوند به برکت خود آن را افزایش می دهد و همچنین امیدواریم شاهد برکات فراوانی از توفیق خدمت به مردم حرکت جهادی دولت سیزدهم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید