تجدید نظر دولت در انتخاب افرادی که به کشور آسیب رسانده اند / به رسمیت شناختن برجام توسط آقایان ، سود از دست رفته جبران نمی شود

زمان: 18:01
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774338

آیت الله حسینی همدانی گفت: لازمه مردم و نیروهای ارزشمند دولت سیزدهم تجدید نظر در روند انتخاب افرادی است که به دلایلی اشتباه کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امام کرج در خطبه های جمعه خود با اشاره به تیتر عنوان ، با اشاره به اینکه دروغ و خواسته های ریاست جمهوری توسط مردی که مرگ را به یاد می آورد دنبال نشد ، گفت: بیان گام دوم ، انقلاب به آرمان بزرگ ایجاد تمدن جدید اسلامی و ایستاده ام که عصر برای طلوع آفتاب نزدیک می شود.

آیت الله حسینی همدانی وجود ایده برای ایجاد تمدن را برای ساختن تمدن ضروری می داند و می افزاید: “در ذات اندیشه اسلامی عناصر لازم و متناسب با نیازهای بشر وجود دارد. اسلام در تمدن اعراب بادیه نشین ، دشمنان موفق بوده است. یکدیگر و بدون تمدن ، برای مدت کوتاهی. “

وی گفت: اسلام مسلمانان را با تفکر ، سخت کوشی و خداپرستی به عموم ارائه کرده است. مسلمانان بر دو امپراتوری زمان خود فائق آمدند و با معرفی ارزش های جدید ، مردم را به فکر خود و جهان هستی دعوت کردند و باورهای گذشته را تغییر دادند. “

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اسلام افراد را بدعت گذار و متمرکز بر خدا تربیت کرده است ، تصریح کرد: یکی از مبالغه هایی که برخی می گویند این است که اسلام با قدرت شمشیر توسعه یافته است ، زیرا در جایی که اسلام وارد می شود ، مردم قبول می کنند. آن را با تمام وجودم

آیت الله حسینی همدانی هدف اسلام را رهبری می داند نه بازکردن کشور و می گوید:.

وی افزود: مهمترین عامل در سقوط فاصله گرفتن از علت صعود است ، یعنی ترک دستورات قرآن و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ، در صورت حضور موثر دین در جامعه کاهش می یابد و خواسته های شخصی و فرمانروایان فاسد تجمل جایگزین آن می شود. “این خط اصلی منحرف شده و تمدن اسلامی تضعیف شده است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در البرز گفت: استعمار قدیم ، جدید و قدیم با شکل گیری انقلاب اسلامی جوامع اسلامی را زیر یوغ خود قرار داده است ، اما انقلاب 57 این معادله را بر هم زد. امروزه جهان از اومانیسم و ​​لیبرالیسم و ​​دشمنان خسته و بیزار است.

آیت الله حسینی همدانی وحدت جهان اسلام را مهمترین عامل پیروزی دانست و گفت: “امروز زمینه برای توسعه تمدن جدید اسلامی مهیا می شود. اندیشه و وحی الهی باید بر جامعه حاکم باشد تا جامعه به یک جامعه نرسد. بن بست. “دو عنصر مهم هستند.

وی گفت: توزیع ثروت باید عادلانه باشد و مردم از رفاه برخوردار شوند ، زیرا اسلام عدالت را ستون دین قرار داده است ، اسلام در مسئولیت های اجتماعی تأکید می کند که عدالت باید شرط اصلی تفویض مسئولیت به افراد باشد.

امام جمعه کرج افزود: هیچ تصوری از صاحبخانه در جامعه اسلامی وجود ندارد ، مسئولان باید مسئولیت را اعتماد بدانند ، نه وسیله غارت و جمع آوری منافع شخصی. به طور کلی ، تمدن جدید اسلامی را می توان در بیانیه مرحله دوم انقلاب گنجانید.

آیت الله حسینی همدانی گفت: موقعیت وزیر امور خارجه ایران قابل تقدیر و قوی است ، اگر پیامهای مکتوب آمریکا با کرامت و اقتدار ایران مغایرت داشته باشد ، آن را به دیوار می کوبیم. ما گفتیم که آقایان نمی دانند چه چیزی را امضا می کنند اما گفتند به ما تهمت می زنند.

امام جمعه کرج گفت: موضوع با اعتراف آقایان به پایان نمی رسد ، آیا نباید خسارت وارده به ملت پیگیری شود؟ حقوق و منافع عمومی نباید نقض شود ، حداقل در این مدت کوتاه ، به کارگیری مجدد افرادی که مشکلات کشور را ایجاد کرده اند در دولت جدید درست نیست.

آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان گفت: مطالبه مردم و نیروهای ارزشمند دولت سیزدهم این است که در روند انتخاب افرادی که به دلایلی بر مردم اشتباه کرده اند تجدید نظر کنند. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید