اواسط اسفند ماه به اوج اومیکرون در کشور می رسیم/ استفاده از ماسک در اصناف البرز کاهش یافت.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809589

مهرداد بابایی گفت: پیش بینی می کنیم با کمک مردم در اواسط اسفندماه شاهد روند نزولی شیوع ومیکرون در کشور باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد بابایی سخنگوی ستاد مبارزه با فساد کرونا در آلبورگ در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در آستانه رسیدن به اوج بیماری امیکرون در ایران هستیم.

بابایی افزود: باید ببینیم هفته آینده چه روندی خواهد داشت. البته بر اساس رنگ بندی جدید طالقان و نارنجی فردیس بقیه شهرها قرمز هستند. ما امیدواریم که روند فعلی با انطباق انسانی و واکسیناسیون متوقف شود.”

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در اواسط اسفند ماه شاهد روند نزولی شیوع اومیکرون در کشور با حضور مردم باشیم، گفت: محدودیت‌های ستاد ملی کرونا شامل همایش‌ها، نشست‌ها و گردهمایی‌ها برای یک هفته دیگر تمدید شد.

بابایی با تاکید بر ادامه تعطیلی یک هفته ای مهدکودک ها در شهرهای سرخ و کار از راه دور زنان دارای فرزند زیر 6 سال، گفت: محدودیت های هوشمندانه برای اصناف قبلاً تصویب شده و از آنها می خواهیم پروتکل ها را رعایت کنند.

وی افزود: متأسفانه استفاده از ماسک در بین اصناف البرز ضعیف شده است در حالی که علاوه بر واکسیناسیون که شرط فعالیت خواهد بود، باید برای سلامت خود و مشتریان خود نکات بهداشتی را رعایت کنند.

مهرداد بابایی در پایان با بیان اینکه اتحادیه ها باید ورود و خروج مردم را محدود کرده و از ازدحام در کسب و کارشان جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان البرز کمبود واکسن وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید