روند آلودگی و شیوع اومیکرون در البرز کاهش می یابد/ بی توجهی مردم به نوروز و خطر اوج جدید در فروردین


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813658

مهرداد بابایی گفت: عدم رعایت پروتکل ها، تجمع در مراکز و عدم استفاده از ماسک باعث تشدید روند شرکت Omicron در استان البرز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد بابایی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در البرز با بیان اینکه خوشبختانه آمارها حاکی از کاهش فراوانی و شیوع اومیکرون در استان است، در گفت و گو با تیتریک گفت:

بابایی با ابراز اشتیاق مردم برای آماده سازی نوروز در نیمه دوم اسفند، افزود: شهروندان توجه داشته باشند که امیکرون تخریب نشده و عدم رعایت پروتکل ها، تجمع در مراکز و عدم استفاده از نقاب این روند در استان البرز خواهد بود. انجام دادن.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کامل و جلوگیری از ترافیک در مراکز خرید پیش نیاز ورود به سال نوا است، گفت: امیدواریم سال 1401 این ویروس شیطانی ریشه کن شود، اما مردم بدانند که پوشش به هیچ وجه آزاد نمی شود. بیماری عروق کرونر..

بابایی با اشاره به اینکه شرط سفر تزریق 3 نوبت واکسن از افراد بالای 18 سال است، تصریح کرد: افرادی که کمتر از 3 ماه از تزریق نوبت دوم می گذرد، 2 نوبت واکسن برای سفر کافی خواهد بود. . امیدواریم به نوعی برنامه ریزی کنیم.»امیدوارم در ماه آوریل با یک پیک جدید مواجه نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید