اولتیماتوم استاندار چهارمحال و بختیاری به 4 دستگاه اجرایی/ اطمینان از بازپرداخت وام


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896375

علی حیدری گفت: چهار دستگاه راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نوسازی مدارس و راه ها و حمل و نقل جاده ای در چهارمحال و بختیاری دارای مانده وام قابل توجهی هستند، بنابراین این دستگاه ها در تلاش هستند تا وام های باقی مانده را به سرعت جذب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری صبح امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از 94 دستگاه اجرایی استان، مانده اعتبار 37 دستگاه صفر است و مابقی دستگاه ها مانده اعتباری قابل توجهی ندارند.

وی افزود: چهار دستگاه راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نوسازی مدارس و راه ها و حمل و نقل جاده ای در چهارمحال و بختیاری مانده وام قابل توجهی دارند، بنابراین این دستگاه ها در تلاش هستند تا وام های باقی مانده را به سرعت جذب کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیگیری جذب قیر روستایی و صندوق حوادث ساختمانی در حال انجام است.

حیدری با اشاره به وجود مشکل برای برخی خانه ها در طرح هادی گفت: مقرر شد مشکلات این خانه ها در کارگروه استان مطرح و مشکلات آنها پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی به دلیل روابط داخلی خود که خارج از چارچوب زمانی رسمی است مانند هفته دولت و دهه فجر افتتاحیه و وانت را انجام می دهند، بنابراین مقرر شد تمامی وانت ها و بهره برداری ها در این دو تاریخ باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید