اولتیماتوم شورای اسلامی شهرکرد به دستگاه های اجرایی


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913077

رئیس کمیته شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: اراضی شهرداری که پیش از این برای خدمات عمومی و خدمات رسانی به شهروندان استفاده می شد در اختیار برخی دستگاه های اجرایی شهرکرد برای ارائه خدمات قرار گرفته است و آنها باید خدمات رسانی کنند. جامعه هدف و شهروندان در غیر این صورت اراضی به شهرداری شهرکرد مسترد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی در صد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکورد گفت: تا امروز معتقد بودیم که بهزیستی خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می کند اما پس از شنیدن مطالبات و مشکلات جامعه معلولان مشخص شد که یک سازمان اجتماعی در استان سالن های ورزشی خود را به بخش خصوصی اجاره داده است.

اولتیماتوم شورای اسلامی شهرکرد به دستگاه های اجرایی

رئیس کمیته شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: وی به عنوان یکی از نمایندگان مردم در خصوص خدمات رسانی تذکر جدی داد و افزود: زمین هایی که توسط شهرداری در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است. شهرکرد برای ارائه خدمات است و باید به جامعه هدف و شهروندان ارائه شود در غیر این صورت زمین ها باید به شهرداری شهرکرد بازگردانده شود.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد باید فعال و پاسخگو باشد

بیاتی افزود: باید در روابط عمومی شهرداری و سازمان های زیرمجموعه تحولات جدی ایجاد شود و در کنار پاسخگویی به مطالبات مردم، رسانه ها و فضای مجازی نگاهی نو به رأس کار خود داشته باشند.

وی ادامه داد: علیرغم تلاش های فراوان مدیریت شهری، روابط عمومی شهرداری برای دستیابی به اهداف شهر و شفاف سازی وظایف و اقدامات انجام شده و یا اجرا شده و برنامه های مختلف به طور کامل موفق نبوده و امروز با افزایش تقاضاها انتظار می رود. مردم و با تغییر مدیریت جدید شهر در مسیری هدفمند و عملی قرار گیرد.

در خرید تجهیزات شهری باید اقدام جهادی صورت گیرد

رئیس کمیته شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد در پایان با بیان اینکه خواستار اقدام جهادی در بازسازی، خرید تجهیزات و ماشین آلات در حوزه خدمات شهری شهرداری هستیم، گفت: : اجرا و برنامه ریزی جمع آوری زباله و پاکسازی معابر شهر با کاربری و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در دراز مدت و به منظور کاهش هزینه های شهرداری به معاونت پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید