اولویت های مرزبانی در نوروز / مرزبانان انتظامی آمادگی کامل دارند


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816976

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانان به سهم خود در راستای انجام ماموریت از هیچ تلاشی برای اجرای شعار سال دریغ نخواهند کرد و با اقتدار در داخل کشور ایستاده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گودرزی در آخرین لحظات سال در جمع مرزبانان و مرزنشینان در نقطه صفر مرزی خسروی با اشاره به دعای تحویل سال، یاد و خاطره شهدای والامقام و سرافراز را گرامی داشت. انقلاب اسلامی نظم و امنیت و شهدای مظلوم مرزی گفت: مجموعه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل است.

وی افزود: به لطف خداوند متعال و اذعان به شکوه و عظمت بی‌نظیر و تبعیت از تقدیر و تقدیر، به استقبال فصل بهار می‌رویم و سالی سرشار از مهربانی و برکت، سرشار از عشق و ایمان را می‌پرستیم. سلامتی برای هموطنان، همرزمان و مرزنشینان عزیزم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور مرزبانان، مرزبانان و ماموران استانی در نقطه صفر مرزی کرمانشاه گفت: برنامه های فرهنگی.

گودرزی افزود: مرزبانان برای حضور خود در گستره فعالیت های ماموریت از هیچ تلاشی برای اجرای شعار سال دریغ نمی کنند و با اقتدار در داخل کشور ایستاده اند.

وی با اشاره به ایام نوروز در هشت سال پاسداشت مقدس و جدایی از خانواده سربازان گفت: سال جدید را با همرزمان خود فراتر از مرزهای ایران اسلامی آغاز می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی کشور در پایان فرارسیدن سال 1401 را به همرزمان و مرزبانان غیور خود در سراسر کشور تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خواهان زندگی هموطنان در آسایش و امنیت هستند.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید