اولین اردوی خود را آغاز می کنیم/ سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809882

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشور به ما گفت: تا 10 روز آینده اولین اردوی خود را آغاز خواهیم کرد و قطعا نفرات اول تا سوم به این اردو دعوت خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; مجید ترکان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی کشور در این رشته گفت: ابتدا باید بگویم میزبانی مسابقات بسیار خوب بود. کارکنان هیات کشتی آذربایجان غربی در این مدت کوتاه و علت حرکت از مشهد به ارومیه تلاش زیادی کردند تا مسابقات را به خوبی انجام دهند.

وی در خصوص کیفیت مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود. با توجه به شرایطی که در سال های اخیر با کرونا داشتیم، این موضوع روی کشتی گیران تاثیر بسزایی داشته است، اما آنها سعی کرده اند با بهترین شرایط بدنی به مسابقات بیایند. آنها را بیاورید.

ترک ها در خصوص سطح فنی مسابقات افزودند: به نوبه خود انتظار شجاعت بیشتری از این نوجوانان داشتم اما به دلیل شرایط کرونری حق داشتند کمی از نظر فنی ضعیف باشند. ما باید بیشتر تلاش کنیم، زیرا کشتی ایران به اجرای فنون زیبا معروف است نه بدنسازی مناسب و باید به این مهم برویم.

ترکان در پایان گفت: در این مسابقات نفرات شایسته را انتخاب کردیم و حتی یک مسابقه دیگر را بین ثالث مشترک برگزار کردیم. امروز جلسه ای با مدیران تیم های ملی داشتیم و در 10 روز آینده اولین اردوی خود را آغاز می کنیم و از نفرات اول تا سوم این اردو دعوت می کنیم و ضمن شناسایی تعدادی از رزمی کاران مستعدی که به اردو پیوسته اند. دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید