بسیج سازندگی در سخت ترین شرایط به انقلاب کمک می کند / تعیین سطح کیفی ساخت 40 هزار واحد مسکونی

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792590

بهتیاری گفت: موتور محرکه بسیج تقوا است پس من خمینی را دارم که بسیج ساز و روحیه بسیجی در ایران است می گوید: افتخار می کنم که بسیجی هستم پس روحیه بسیجی بالاترین ارزش است. مردمی که بسیج را بنای سرمایه نظام و مهمترین تسهیل کننده و یاور انقلاب برای عبور از سخت ترین شرایط می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مرتضی بهتیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران بسیج سازندگی در مشهد مقدس اظهار داشت: امیدواریم دولت سیزدهم بتواند مشکلات موجود را در همه مسائل و عرصه ها حل کند تا روند سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به سرانجام برسد. ایران در دنیا هرگز سخت نخواهد بود.«همه دستورات و خواسته های مقام معظم رهبری را همراهی و اجرا نکنید.

وی افزود: بسیاری از مردم در ابتدای انقلاب در راستای آرمان های انقلاب بودند و حتی در دفاع مقدس حضور داشتند اما پس از مدتی از مسیر نظام جمهوری اسلامی منحرف شدند. ایران در مسیر انقلاب است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: موتور محرکه بسیج تقوا است، لذا امام خمینی(ره) بسیجی آفرین و بسیجی در ایران می فرمایند: افتخار می کنم که بسیجی هستم پس روحیه بسیجی بالاترین است ما انسان هستیم و امروز می بینیم که بسیج ساختمان سرمایه نظام و مهمترین تسهیل کننده و یاور انقلاب برای عبور از سخت ترین شرایط است.

وی افزود: روحیه کار جهادی و کمک های خالصانه بسیجی باعث شد بسیج به نام کسی نباشد و همه جا نیروی عظیمی برآمده از همدلی و انسجام ملت است.

بختیاری اذعان داشت: این کار برای بسیج سازندگی سخت است. در این شرایط سخت و مشکلات معیشتی مهم ترین کمک مسکن است که توسط بسیج سازندگی و سایر دستگاه های مسئول انجام می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های یک مدیر خوب متدین بودن و متدین بودن است، یکی از تفاوت های نظام اسلامی با سایر حکومت ها این است که آنجایی که تقوا و ایمان حرف اول را می زند، همدلی در سطح بالایی قرار دارد.

رئیس کمیته پشتیبانی امام خمینی (ره) تاکید کرد: مدیر باید فعال و حرفه ای باشد. رویکرد امام خمینی (ره) در ابتدای راه انقلاب را در مقابل اقدامات نظامی آمریکا اتخاذ کنید.

وی افزود: خودباوری بزرگترین ویژگی نظام است که حاصل فعالیت بسیج در جامعه است و در مسیر از پیش تعیین شده انقلاب که تمدن نوین اسلامی است به آحاد جامعه اسلامی القا می شود.

بختیاری گفت: بیشتر گناهان کبیره برای اقداماتی انجام شد که باعث نابودی مردم شد و این اتفاق از برخی دستاوردها در کشور رخ داد، اما اکنون با رویکرد جدید دولت سیزدهم و همدلی دستگاه ها قطعا این تبعات برطرف خواهد شد. “

وی افزود: جوانان شورای ائمه انقلاب هستند و اکنون در سپاه پاسداران دیده می شوند، بنابراین شایسته سالاری و جوانگرایی باید در بدنه حاکمیت نهادینه شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: بسیج سازندگی در دو سال باید چهل هزار واحد مسکونی بسازد و این پروژه باید هر چه سریعتر به اتمام برسد، مسکونی است.

وی افزود: دستیابی به بالاترین سطح کیفی ساخت و ساز در پروژه 40 هزار نفری مسکن بسیج سازندگی و افزایش سطح رضایت متقاضیان از این منازل، روحیه کمیته مددکاری و بسیج سازندگی را تقویت می کند و این انگیزه باعث تشویق این افراد می شود. فعالیت های جهادی در کشور».

بختیاری افزود: زمانی که تفاهم نامه ساختمان بسیج و وزارت راه و شهرسازی با حضور آیت الله رئیسی در جلسات مربوط به قانون جهش مسکن ارائه شد، تمامی انشعابات این منازل از جمله آب، برق حل و فصل شد. ، گاز و سایر امکانات رفاهی “به صورت رایگان برای تکمیل بدون وقفه این پروژه عظیم اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید