اولین رویداد بزرگ نیروی انسانی با حضور اساتید برجسته کشوری در زنجان برگزار می شود


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821768

به مناسبت یازدهمین سالگرد روز ملی منابع انسانی؛

به مناسبت یازدهمین سالگرد روز ملی نیروی انسانی، اولین رویداد بزرگ منابع انسانی استان زنجان به صورت وبینار با حضور اساتید برجسته مدیریت از دانشگاه های تهران و زنجان و با همکاری جامعه عمومی ایران در زنجان برگزار می شود. مدیریت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; 25 فروردین مصادف با روز بزرگداشت عطار نیشابوری به نام «روز ملی نیروی انسانی» نامگذاری شده است و 11 سال است که این مراسم جشن گرفته می شود، اما این مراسم معمولاً به صورت ملی برگزار می شود و سابقه استانی ندارد و به این ترتیب اولین رویداد است. نیروی انسانی بزرگ استان زنجان به صورت وبینار با حضور اساتید برجسته مدیریت از دانشگاه های تهران و زنجان و با همکاری انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان برگزار می شود.

این رویداد به صورت وبینار از ساعت 13 الی 15 روز پنجشنبه (25 فروردین 1401) برگزار می شود و علاوه بر مدیران سازمان ها و دستگاه های مختلف، تمامی علاقمندان می توانند از طریق لینک http: / در این وبینار شرکت کنند. / vip .ondemy.ir / زنجان.


fc61c41b 6660 4e06 8831 08915a5c39c7 خبر خاکستری


* هستیم پیگیر تاسیس شعبه ای از انجمن مدیریت دولت ایران در زنجان هستیم

مظاهر یوسفیامیری، عضو شورای موسس انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی با اشاره به برگزاری وبینار فوق گفت: 11 سال است که دانشگاه تهران با همکاری انجمن مدیریت دولت ایران مراسم روز ملی نیروی انسانی را در 26 فروردین ماه برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این رویداد تاکنون در استان های دیگر برگزار نشده است، گفت: طبق رایزنی های انجام شده این وبینار در سال جاری با همکاری انجمن مدیریت دولت ایران و با حضور اساتید برجسته دانشگاه های تهران و زنجان برای اولین بار در کشور در استان زنجان.

یوسفی امیری خاطرنشان کرد: این وبینار با موضوع فرصت ها و چالش های استان زنجان در منابع انسانی پیشرو و همچنین ارائه استاندارد 34 هزار نیروی انسانی برای سازمان های استان زنجان برای تعیین نحوه استفاده سازمان ها از این استاندارد و 34 هزار نیروی انسانی برگزار می شود. در سازمان ها و تأسیس شرکت هایی از استان زنجان.

یکی از اعضای شورای موسس انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان با اشاره به سخنرانان این وبینار افزود: سخنران کلیدی و کلیدی اولین رویداد بزرگ منابع انسانی استان زنجان، دکتر آرین گلی پور بود. استادان دیگر دکتر. علیاله قنبری (رئیس آمار، برنامه ریزی و منابع انسانی سازمان اداری و استخدامی)، ناهید نجفی (معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان) و مینا نجفلو (دکتری) . نیروی انسانی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص استاندارد 34000 نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه این وبینار از ساعت 13 الی 15 روز پنجشنبه (4 فروردین 1401) در زنجان برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این وبینار می توانند با http://vip.ondemy .ir/zanjan تماس بگیرند.

یوسف امیری گفت: به دنبال آوردن شعبه ای از انجمن مدیریت دولتی ایران در زنجان هستیم که مصوب شده و در حال بهره برداری است.


2c7e7e16 a07d 4386 88ba d0f9473d713c خبر خاکستری


* ‌ هدف وبینار بهینه سازی فرآیندهای منابع انسانی است

آرین گلی پور، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و بنیانگذار استاندارد 34000 نیروی انسانی که از سخنرانان این وبینار است، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: 25 فروردین ماه بر اساس مدل 34 هزار نیروی انسانی به عنوان روز ملی نیروی انسانی نامگذاری شده است که در بیش از هزار سازمان مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی شرکت ها و سازمان ها و وزارتخانه های بزرگ از آن استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه زنجان دارای فارغ التحصیلان نیروی انسانی زیادی از دانشگاه های معتبر کشور است، گفت: به همین مناسبت با توافق بیشتر این فارغ التحصیلان، با توجه به حضور نیروهای متخصص نیروی انسانی خوب در استان، تصمیم گرفته شد به زنجان مهاجرت کنند. .

گلی پور با بیان اینکه وبینار در همین راستا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این وبینار مطرح می شود، چگونگی بهینه سازی فرآیندهای منابع انسانی در شرکت ها و سازمان های استان زنجان، ارتقای نگرش به نیروی انسانی، نتایج بهتر از کسب نتایج است. منابع انسانی و منابع انسانی مدیریت شده توسط داده ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید