اکثر آمریکایی ها به کشور خود اعتماد ندارند

بر اساس آخرین نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز، اکثریت آمریکایی‌ها فکر می‌کنند این انتخابات «مهم‌تر» از انتخابات قبلی است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً دو سوم آمریکایی‌ها همچنان بر اساس خطوط حزبی رای می‌دهند، حتی اگر نامزد آنها دارای نقص اخلاقی باشد که با ارزش‌های خودشان همخوانی ندارد.

رابرت کالینز، تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه دیلارد، به نیوزویک گفت که این انتخابات نه با خوش بینی، بلکه ترس بود.

بر اساس نظرسنجی ها، در مجموع، اولویت های اصلی رای دهندگان در این انتخابات میان دوره ای حول محور اقتصاد است.

نظرسنجی که هفته گذشته توسط Morning Consult و Politico منتشر شد، نشان داد که 42 درصد از نگرانی های اصلی آمریکایی ها مسائل اقتصادی مانند مالیات، دستمزد، شغل و بیکاری است.

به نظر می رسد مسائل زنان مانند سقط جنین، کنترل موالید و دستمزد برابر در این دوره از انتخابات در جایگاه دوم قرار گرفته است و تنها 14 درصد از آمریکایی ها آن را به عنوان یکی از موضوعات اصلی خود ذکر می کنند.

بر اساس یک نظرسنجی NBC News، 77 درصد از آمریکایی ها معتقدند که آرای آنها در این انتخابات به طور دقیق شمارش می شود، افزایش اعتماد نسبت به انتخابات قبلی، زمانی که 60 درصد آمریکایی ها معتقد بودند جو بایدن رئیس جمهور قانونی است. انتخابات ریاست جمهوری در حالی که 33 درصد مردم فکر می کنند که اینطور نیست.

همچنین، در حالی که این نظرسنجی نشان می دهد که محبوبیت رئیس جمهور فعلی هنوز حدود 45 درصد است، 71 درصد از رای دهندگان به کشور خود اعتماد ندارند و معتقدند که آمریکا در مسیر اشتباه قرار دارد.

ان‌بی‌سی نیوز می‌گوید این ششمین نظرسنجی است که آنها انجام داده‌اند که در آن بیش از 70 درصد آمریکایی‌ها به کشور خود بی‌اعتماد هستند.

علاوه بر این، حدود 80 درصد از آمریکایی ها معتقدند که حزب سیاسی مخالف آنها تهدیدی برای کشور است و اگر متوقف نشود، آن را نابود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید