اکران فیلم های جشنواره فجر در قزوین


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805877

میلاد حبیبی گفت: فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سینماهای باخمن و مختاب قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی با اشاره به اکران فیلم ها در جشنواره فجر از 15 تا 22 بهمن ماه گفت: سامانه فروش بلیت سینما از شب گذشته آغاز شد.

او گفت که اقدامات بهداشتی باید رعایت شود. وی افزود: افرادی که برای تماشای فیلم به سینما می آیند باید کارت واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند.

این کارگردان سینما منطقه گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی برای تعداد تماشاگران فیلم در سینما وجود ندارد اما به نظر می رسد فیلم ها با 50 درصد ظرفیت سالن اکران شوند.

این مسئول گفت: هر روز دو فیلم در سینماهای بهمن و مهتاب اکران می شود که هر دو به فیلم های فجر اختصاص دارد.

وی افزود: خائن (مسعود کیمیایی)، بازنده (محمدحسین مهدویان)، لایه های دروغ (رامین سهراب)، ماهان (حمید شاه حاتمی)، ملاقات شخصی (امید شمس)، حناس (حسین دارابی)، بیرو (مرتضی علی عباس) میرزایی)، بدون قرار (بهروز شعیبی)، مهدی (هادی حجازی فر)، شب طلایی (یوسف حاتمی کیا)، شادروان (حسین نمازی)، شهرک (علی حضرتی)، آنتی (امیر عباس ربیعی)، دختران (منیر قیدی)، برف آخر (امیرحسین عسگری) و الفزار (کاظم دانشی) فیلم هایی هستند که در سینماهای بهمن قزوین و مهتاب اکران می شوند.

حبیبی در پایان بر اهمیت جشنواره فجر تاکید کرد و گفت: از آنجایی که فیلم ها در شهرهایی با وضعیت قرمز اکران می شوند، نمی توان تصور کرد که سینماها به دلیل گسترش ایمیکرون تعطیل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید