اگر استان نباشد، ایرانی نیست


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920996

اگر ولایت فقیه نبود ایران هم نبود، همه هجمه ها علیه ولایت به همین دلیل است، دشمن می داند که ایران دژی مستحکمتر از ولایت فقیه برای حفظ نقشه های هزاران ساله خود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، شورش ها با اخبار یا شایعات و یا با نگرش عاطفی به واقعیت شعله ور می شوند و با اضطراب، هرج و مرج و بی قانونی شعله ور می شوند، به گونه ای که خیس و خشک، خوب و بد آتش می گیرند. می سوزد، لذا معصوم می گوید: کاموت ها خوابند، لعنت خدا بر کسی که بیدارشان کند.



کدام ملت های قوی در اثر ناآرامی ها ضعیف شدند و به دشمن خود فرصت پیروزی دادند. دشمن یعنی خارجی که چشم به زمین دوخته، نقشه کشورت را خراب کند و به سقوط پرچم ملی تو امیدوار باشد.


در این مواقع تنها راه غلبه بر قیام ها یک رهبری است، ولایت، اگر شورش ها قدرت حرکت دادن کوه ها را داشته باشند، نمی توانند به ملتی که ولایت است آسیب بزنند.


یکی از معجزات قرن گذشته این بود که همه دنیا با هزاران رسانه و ابزار جنگی علیه ایرانیان وارد عمل شدند، اما ایران ایستاده است زیرا پیرو ولایت است، پرچمش بالاست، خاکش برپا است، ثمره آن است. درخت ولایت، یعنی حتی کسانی که مدعی ناسیونالیسم هستند و ایران را مادر می نامند، خودشان دارند و میهن پرستان باید به نام یک کشور به دنبال دو آتش ولایت باشند.



نوشته شده توسط: احمد ملاشاهی، کارشناس رسانه و معاون خبر صدا و سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید