ایجاد فرصت برای ثبت نام مجدد دانش آموختگان گروه الف از دانشگاه صنعت نفت

ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780165

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از موافقت وزیر نفت با ایجاد فرصت برای انتصاب مجدد فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، مهدی علیمادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: تعداد کل فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در پایان سال 1394 سال 1361 بود که از این تعداد 488 نفر در ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در شرکت های اصلی وزارت نفت پذیرفته و استخدام شدند و 1494 نفر در آن زمان حد نصاب لازم را کسب نکردند یا در ارزیابی غایب بودند. فرآیند یا فرصت ارزیابی نداشتند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی مشکل و دیدار با نمایندگان این گروه از فارغ التحصیلان که منصوب نشده اند، جلساتی با شورای مدیران منابع انسانی صنعت نفت تشکیل شد، افزود: به مقام ارشد وزارتخانه ارسال شد. مقرر شد به 1494 نفر از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت که پیش از این در آزمون های فوق الذکر موفق نشده اند فرصت دیگری برای انجام مصاحبه فنی و تخصصی داده شود.

علیمدی گفت: به این ترتیب این گروه از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت فرصت دیگری برای حضور در مصاحبه های فنی و تخصصی و ارزیابی روانشناختی خواهند داشت، افرادی که حد نصاب لازم را دارند ممکن است در صنعت نفت مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید