ایجاد 1800 شغل در حوزه کارآفرینی بانوان لرستان


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914679

سفوند گفت: برای یک هزار و 800 شغل در 16 مرکز کارآفرینی استان لرستان ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم سفوند در گفتگو با خبرنگار صفیفلک گفت: 16 مرکز کارآفرینی در استان لرستان برای ایجاد اشتغال برای بانوان در حال فعالیت هستند و تاکنون 1800 شغل توسط این مراکز ایجاد شده است.

وی افزود: واحدها و کارگاه های تولیدی اعم از کشاورزی، صنایع دستی و سایر محصولات تولید شده توسط بانوان توسط همین مراکز کارآفرینی اداره می شود که زنانی که تحت نظارت نیستند بدرفتاری می کنند و یا زنان صاحب ایده و علاقه مند به فعالیت در این واحدها. مشغول هستند

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد کانون های کارآفرینی و اشتغال بانوان، استفاده از ظرفیت بانوان برای حمایت از اقتصاد است و بانوان می توانند نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کنند.

سپهوند خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در این حوزه صدور مجوزهای لازم است که با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل در صدور مجوز و پرداخت تسهیلات انجام می شود.

وی بیان کرد: تلاش برای هدفمندسازی پرداخت تسهیلات و صدور مجوز در حال انجام است و بیش از 100 پست مختلف در این مراکز وجود دارد که افراد با توجه به علاقه خود می توانند در رشته مورد علاقه خود فعالیت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید