حمایت امور بانوان استانداری از طرح های بانوان کرمانی در راستای کارآفرینی


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918821

مدیرکل امور بانوان و خانواده به استاندار اعلام کرد؛

مریم طباطبایی گفت: اگر خانمی طرح کارآفرینی داشته باشد، در صورت ارائه به امور بانوان و خانواده استانداری، این طرح به تهران ارسال می شود و پس از تصویب، تحت حمایت امور بانوان و خانواده استانداری قرار می گیرد. وزارت کشور یا ناحیه کرمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان، مریم طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حمایت از بانوان کارآفرین گفت: اگر خانمی طرح کارآفرینی داشته باشد در صورت اجرایی شدن این طرح باعث می شود. به تهران ارسال می شود و پس از تایید تحت حمایت امور بانوان و خانواده وزارت کشور یا استان کرمان می باشد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف از فعالیت خود برای حل مشکلات زنان شهرستان یا فراهم آوردن شرایط بهتر برای بانوان استان کرمان چیست، گفت: تهیه گلخانه برای بانوان معتاد که متاسفانه اعتیاد زندگی آنها را عذاب داده است. tc یکی از اهداف اصلی فرمانداری در امور زنان و خانواده برای بهبودی زنان از اعتیاد است.

طباطبایی با اشاره به فراهم شدن هرچه بیشتر مکان های مناسب برای ورزش بانوان در کرمان گفت: در این راستا جلسه مفصلی با سازمان ورزش و جوانان این شهر برای تامین امکانات ورزشی بهتر برای بانوان برگزار شد و همچنین با شهرداری کرمان فراهم کند. در مورد محل ورزش بانوان بحث کردیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به هزینه های بالای درمان ناباروری گفت: به منظور حمایت بیشتر سازمان تامین اجتماعی از خانواده های درگیر با این معضل، جلساتی را با سازمان بیمه کره و سازمان بیمه کره برگزار کردیم. مهدی فداکار استاندار کرمان در بازدید از مرکز ناباروری بیمارستان افضلی پور قول مساعد برای افزایش فضای فیزیکی مرکز ناباروری بیمارستان افضلی پور داد.

وی به رضایتمندی بانوان کرمانی اشاره کرد و تصریح کرد: چه خوب است که بانوان در کنار استفاده از توانایی هایی که دارند و به منصه ظهور رساندن در جامعه تلاش می کنند بر نقش مادر نیز تاکید کنند.

طباطبایی با اشاره به بانوان جنوب کرمان گفت: متأسفانه بانوان جنوب کرمان از امکانات رفاهی زیادی برخوردار نیستند اما آنقدر صبور زندگی می کنند که می توانند الگوی جامعه باشند زیرا در شرایط سخت برای خانواده خود تلاش می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید