ایرانیانی که به دیدار رئیسی رفته بودند اخراج شدند!/ کنترل کشوری مثل ایران برای آمریکا غیر ممکن است


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899986

گروهی از ضد انقلاب در آمریکا به ایرانیانی که به ملاقات رئیسی رفته اند فشار می آورند تا از کار خود اخراج شوند یا با آنها برخورد شود.

ایرانیانی که به دیدار رئیسی رفته بودند اخراج شدند!/ کنترل کشوری مثل ایران برای آمریکا غیر ممکن است

گروهی از ضد انقلاب در آمریکا به ایرانیانی که به ملاقات رئیسی رفته اند فشار می آورند تا از کار خود اخراج شوند یا با آنها برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هفته گذشته در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا دیدار و گفت و گو کرد و همین موضوع باعث فشار بر ضدانقلاب، ایرانیان مقیم شد. در آمریکا که برای ملاقات با رئیسی رفته بود. اخراج یا با آنها برخورد خواهد شد.


03bf82a7 6d2b 4f88 8c1d 8f8e1dea4fc6 خبر خاکستری

دکتر شروین مرتضوی متخصص داخلی مقیم نیویورک یکی از همین افرادی بود که به دلیل توطئه میهن پرستانه علیه خود به دلیل ملاقات با ابراهیم رئیسی در جریان دیدار با ابراهیم رئیسی مجبور به استعفا از ریاست انجمن پزشکی ایرانی-آمریکایی شد. در سفر اخیر رئیس جمهور


19a4e610 0ff3 4813 8b9b 043ebf0da0f4 خبر خاکستری

انجمن پزشکی ایرانی-آمریکایی با صدور بیانیه ای حضور دکتر شروین مرتضوی در مهمانی ابراهیم رئیسی را محکوم کرد و همبستگی این انجمن را با مردم ایران اعلام کرد. از او خواسته شد که از سمت خود کناره گیری کند و از این انجمن “فاصله بگیرد”.

در این بیانیه آمده است: «بله آقای دکتر مرتضوی، دهان کج به مردم داغدار و ارتباط با ظالمان هزینه دارد. کمترین آن طرد شما از جامعه ایران و محکومیت همکارانتان است. از این پس هرکس از آزادی های جوامع دموکراتیک سوء استفاده کند و به حاکمان ستمگر ایران خدمت کند با استفاده از همین آزادی های دموکراتیک به مردم ایران معرفی خواهد شد.

در عین حال میهن پرستان و سربازانی که شعارهای دموکراسی شان به گوش نمی رسید و همیشه مدعی آزادی بودند، با تکیه بر قوانین استکبار جهانی، نیروهای کارآمد ایرانی را از بین بردند و سکوی آنها را به نفع خود تصاحب کردند. در زیر چند نمونه از این ارائه دهندگان آورده شده است.


32d13d9f 3cb5 43ca 85e8 8fc92322d9b7 خبر خاکستری

خسرو کشفی نیز از همان گروهی بود که با سوء نیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هموطنش را از بین ببرد تا بتواند اندکی از مشروب اربابان غربی خود بنوشد.

خسرو کشفی، یکی از اساتید دانشگاه نیویورک که در دیدار با ابراهیم رئیسی شرکت کرده بود، ضمن عذرخواهی از عملکرد خود نوشت: یک بار دیگر از همه دوستان خواهش می کنم در نظرات خود مودبانه باشند. خشم مردم ایران از آنچه بر سرشان می‌آید مقدس و قابل احترام است و همه ما از این 40 سال ظلم به تنگ آمده‌ایم، اما بخشش و حرکت رو به جلو جزء لاینفک زندگی یک ملت سرزنده و رو به رشد است. . به یاد داشته باشید که هدف فرد خاصی نیست. هدف پایان دادن به یک جریان جنایتکارانه با افکار شیطانی در اسرع وقت است. وی همچنین پیام خود را با شعار «مرگ بر جمهوری اسلامی» به پایان رساند.

33e50f81 7553 4e92 8709 67f040ebe952 خبر خاکستری

کیانوش رزاقی از دیگر میهن پرستان آمریکا در صفحه خود نوشت: باید گفت که پایان دادن به حکومت متخصصان و نخبگان ایرانی با حکومت ایران، ساده ترین راه برای فلج کردن حکومت استبدادی و پایان دادن به حکومت آن ظالمان است. ایران. تنها دلیلی که این جنایتکاران بر کشوری مانند ایران با میلیون ها جوان باهوش و تحصیلکرده حکومت می کنند، همکاری این کارشناسان با دولت است. دلیل اینکه این دولت متکبرانه به جوانان ایرانی می گوید اگر این وضعیت را دوست ندارید، ایران را ترک کنید، این است که شبکه ای از کارشناسان وجود دارد که برای رفع نیازهای دولت برای ادامه غارت و سرکوب کافی است. اگر شبکه خبرگان و نخبگانی که با این دولت همکاری می کنند به سادگی از خدمت به این رژیم دست بردارند، امکان ندارد این دولت کشوری مانند ایران را کنترل کند.

c33cb8e5 dc34 4178 b037 b267a71c9f23 خبر خاکستری

لازم به ذکر است که این افراد مصداق خائنانی هستند که به هموطنان خود در دیار غربت رحم نمی کنند و از هیچ خیانتی نسبت به آنان فروگذار نمی کنند و با حقوق های چند ده هزار دلاری که از آنها می گیرند. اربابان غربی‌شان، برای هر کدام از من همه چیز می‌دهند. دارند در میهن عزیزمان دردسر درست می کنند و جالبتر اینکه الان هم مدافع آزادی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید