ایران برخلاف وابستگان خود در تامین امنیت خودکفا است


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856213

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از کشورهای وابسته به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی با بزرگ ترین ذلت، امنیت خود را به کشورهای بیگانه واگذار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با امام جمعه سنندج ماموستا فایق رستمی در استان کردستان به تشریح راهبردها و اهداف نظام سلطه بی ثباتی در منطقه پرداخت. وی گفت: تکیه بر اسلام ناب و شرع، ولایت فقیه و مردم به عنوان سه مولفه اصلی اقتدار نظام، هیبت آمریکای جنایتکار را در هم شکست.

وی مقام معظم رهبری و فرمانده کل نیروهای مسلح (مدظله العالی) را عامل عزت، سربلندی، دفاع و امنیت کشور دانست و افزود: بسیاری از کشورهایی که به آمریکا، انگلیس وابسته هستند، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حقارت امنیت خود را به کشورهای بیگانه می سپارد اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر و مقتدر با نیروهای مسلح خودکفا و متکی به خود، تمامی نیازهای دفاعی و امنیتی خود را تولید می کند و بازدارندگی بی نظیری در دفاع و امنیت ایجاد کرده است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در عین حال به دنبال ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی و ایجاد شکاف بین شیعه و سنی در منطقه هستیم. اما بی شک استفاده از ظرفیت علمای انقلابی کردستان دشمن زبان. در این جبهه نیز ناامید خواهد شد.

در ادامه این دیدار، مامستا رستمی، امام جمعه کردستان ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ضمن تاکید بر نقش پیروزی انقلاب اسلامی در تشویق امت اسلامی به مقاومت، گفتند: :دشمن در جنگ هشت ساله در محاسبات اشتباه کرد چون فکر می کرد با توجه به اینکه انقلاب تازه پیروز شده اما با حضور رزمندگان دلیر و ایثارگر و تقدیم شهدا می تواند بر آن غلبه کند. یک وجب از وطنش را از دست بدهد

وی در ادامه با اشاره به آیه «و عهد لهم لا یغلبه فیه قوه و ربط الشیطان…» دفاع و امنیت دشمن را به جای او نشاند و اکنون پادگان ما نقش دانشگاه، آموزش و پرورش را دارد. ، پرورش و ارتقاء روحیه و نیروهای مسلح در بسیاری از فعالیت های مردم حضور فعال دارند که جای تشکر و قدردانی دارد.

ماموستا رستمی در پایان با بیان اینکه پنج موضوع مهم امنیت، توسعه پایدار اقتصادی، حضور فعالان اقتصادی، وحدت و امنیت معیشتی کشور را به اوج می رساند، گفت: مردم کردستان با اهدای هزاران شهید، جانباز و اسیر به هشت سال دفاع مقدس و حوادث حساس دیگر همواره وفاداری آنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه را ثابت کرده است.

امام جمعه کردستان در پایان بر لزوم اجرای شعار سال تاکید کرد و افزود: این منطقه مملو از منابع طبیعی و ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال است که می طلبد مسئولان گام های موثری برای مقابله با بیکاری و منابع بردارند. مشکلات معیشتی در کردستان.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید