ما باید به دولت تکیه کنیم / در مرزهای استان خود بدون کمک خارجی خودکفا شویم

زمان: 22:01
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776168

در دیدار ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با کمیته فرهنگی مجلس ؛

حجالاسلام جواد نیک بین گفت: ما فقر فکری بیشتری داریم تا فقر مالی ، ایران باید پیشرفت کند و مستلزم توسعه استان به استان و همدلی و هماهنگی بین همه استان ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ببه نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر و بردسکن و یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امشب در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ، به مسائل مطرح شده و مسائل مطرح شده پرداخت. توسط هر فرد افزود: چهارمحال و بختیاری و در چهار منطقه بختیاری در این استان می توان بدون کمک در خارج از مرزهای استان خودکفا شد.



وی افزود: “هدف از این سفرها سه چیز است. یکی این است که ما می خواهیم از مشکلات کل کشور باخبر شویم ، و دوم اینکه ما می خواهیم نمایندگان هر حوزه انتخابیه در استان ها را با قانون همراه کنیم بنابراین ما می توانیم مشکلات وزیران مربوطه را برطرف کنیم. “سوم ، ظرفیت باید در کشور آشکار شود.

وی با مرور همه موضوعات مطرح شده از سوی مدیران و روسای هیات های ورزشی استان ، گفت: ما برخی مشکلات اساسی در کشور داریم و آن این است که ما همیشه فکر می کنیم دیگران باید به ما کمک کنند.

photo 2021 10 14 17 42 21 خبر خاکستری



نیک بین گفت: همه ما فقر فکری بیشتری داریم تا فقر مالی ، ایران باید پیشرفت کند و نیاز به توسعه استان به استان و همدلی و هماهنگی بین همه استان ها دارد.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به دولت تکیه کنیم ، زیرا بدترین راه برای جلوگیری از پیشرفت مردم ، تکیه بر دولت است.



وی همچنین گفت: 80 درصد کنکور امسال از بخش خصوصی و فقط 20 درصد از بخش دولتی است.

جواد نیک بین افزود: تا کنون شاهد رشد ناسالم در کشور بوده اید ، اما باید باور داشته باشیم که هزینه در بخش ورزش نوعی صرفه جویی در هزینه ها مانند زندان ، جنایت ، جنایت ، اعتیاد است و امسال چنین مشکلاتی در جامعه وجود دارد. به “

وی افزود: امسال بودجه ورزش کشور 120 تا 170 درصد افزایش یافته است و ورزش اقتصادی یکی از بهترین راه ها برای احیای این مهم در بین جوانان کشور است.

حجالاسلام نیک بین با بیان اینکه قطعاً همه درخواست های دوستانش را به کمیته ورزش مجلس ارسال خواهد کرد ، گفت: تا زمانی که دستان ما به استانهای دیگر دراز نباشد ، کاری نمی توان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص منابع بودجه در دولت و مجلس باید بر اساس چهار معیار محرومیت ، استعداد ، ظرفیت و وسعت استان ها باشد اما باید با بخش خصوصی همکاری کنیم و از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببریم.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید جلسه ای برگزار کنیم تا خودمان کارها را انجام دهیم ، ایران از اهمیت زیادی برای منابع انسانی و زمینی برخوردار است و ظرفیت و پتانسیل ایران در هیچ کجای کشور یافت نمی شود. جهان ، شما خودتان باید از این توانایی ها و پتانسیل ها با فکر و هوش زیادی استفاده کنید و به خودتان کمک کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید