ایران در 20 بازی شکست نخورده است


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855033

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر عصر یکشنبه از ساعت 21 به وقت محلی در دوحه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر از ساعت 21 به وقت محلی و 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه کلاب دوحه قطر برگزار می شود.

بر این اساس آخرین تمرین تیم های ملی فوتبال دو کشور امشب از ساعت 19 آغاز می شود و شاگردان بلمادی و اسکوچیچ خود را برای این دیدار دوستانه در دوحه آماده می کنند.

تیم ملی فوتبال الجزایر پنجشنبه شب برای دیدار با ایران وارد قطر شد و اعضای این تیم جمعه شب اولین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.


* بلمادی: ایران در 20 بازی شکست نخورده است

جمال بلمادی سرمربی الجزایر پس از ورودش به قطر برای دیدار دوستانه مقابل ایران گفت: برای من مهم بود که سومین بازی را در پنجره بازی های ملی در ژوئن (مقابل ایران) انجام دهم. سازماندهی این بازی بسیار بسیار سخت بود، بنابراین خوشحالم که بازی نهایی شد. ایران تیم بسیار خوبی است که اغلب در جام جهانی شرکت می کند، 20 بازی است که شکست نخورده اند، بنابراین این آزمون خوبی برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر که گفته می شود قصد دارد در بازی فردا از 7 بازیکن جدیدی که به اردوی این تیم دعوت کرده استفاده کند، افزود: در مقابل ایران این فرصت را خواهیم داشت که همه کسانی را که هنوز دارند ببینیم. فرصتی برای بازی نداشت. “هدف قبل از این اردو این بود که برای همه وقت بگذاریم، بنابراین خوشحالم که می توانیم این بازی را انجام دهیم تا بازیکنانی را ببینیم که هنوز بازی نکرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هشام بودایی (هافبک فرانسوی نیس) همچنان مصدوم است بنابراین مقابل ایران بازی نمی کند. همچنین سفیان بندبکه به همین دلیل این بازی را می بازد. تصمیم گرفتم برای این دیدار به اسلام سلیمانی (مهاجم اسپورتینگ لیسبون)، رایس وهاب موبلاحی و عیسی مندی (مهاجم ویارئال) استراحت بدهم تا آنها مقابل ایران بازی نکنند.


* ارتش غایب الجزایر؛ مرز مقابل ایران بازی نمی کند

نشریه الشروق الجزایر در آستانه بازی دوستانه ایران و الجزایر فهرست غایبان تیم ملی این کشور در بازی دوستانه مقابل ایران را منتشر کرد. به گزارش رسانه های الجزایری، لیست غایبان مقابل شاگردان اسکوچیچ به شرح زیر است:

-هشام بوداوی (هافبک-ناآماده)

-صفیان بن دبکه (مصدومیت هافبک)

-رایس وهاب (دروازه بان)

-وهاب مبلحی (مدافع شکستن)

-عیسی و مندی (محافظ-استراحت)

– اسلام سلیمانی (بریک گیر)

ریاض مرز (بازیکن هافبک)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید