ایران مانند گذشته آماده گروگان گرفتن نیست


ساعت: 14:28
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920647

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به شورشیان فهماندند که پشت سر ارزش‌های خود ایستاده‌اند و به دشمنان ایران اسلامی یادآوری کردند که ایران اموالی نیست که مانند گذشته آن را به گروگان بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت روز بصیرت (18 دی) گفت: مردم به معاندین فهماندند که به ارزش های خود پایبند هستند و به دشمنان اسلام ایران یادآوری کردند. که ایران مالک نیست که می توانند مثل گذشته غارت کنند.»




متن بیانیه سردار سلیمانی به شرح زیر است:



تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از قله های پیروزمندانه ای است که در اذهان ملت شریف ما نقش بسته است. روزهای سرشار از شور و شعور پیروزی انقلاب اسلامی، سال های پرافتخار دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دستاوردهای هسته ای، دستاوردهای نادر و دستاوردهای علمی و… و یاغیان همواره تلاش کرده اند راه رشد و شکوفایی ملت ایران را که با بصیرت ملت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای خنثی شده اند، ببندند.

18 آذر را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که ملت ایران اسلامی با تمام وجود از ارزش های والای اسلام دفاع کردند. مردم به شورشیان فهماندند که از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند. همچنان که در قیام اخیر با بصیرت و آگاهی خود باز هم به هنجارشکنان و یاغیان داخلی و خارجی پاسخ تند دادند و به دشمنان ایران اسلامی اشاره کردند که ایران اموالی نیست که بخواهند گروگان بگیرند. مانند گذشته

حفظ و گسترش این روحیه جهادی و بصیرت در ناآرامی های سیاسی اخیر نمایان شد و بار دیگر این مردم بودند که گره گشایی کردند و ایستادگی در این راه تا ظهور مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

خیل عظیم و میلیون ها بسیجی در سراسر کشور به مناسبت سالروز حماسه 18 دی ماه سال 87 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که نقطه عطفی در مسیر حرکت انقلابی مردم بود. ایران ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای اعلام می داریم برای پاسداری از هستی نظام اسلامی و دفع توطئه های معاندین داخلی و خارجی در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی حضور خواهیم داشت.

خدایا کمکم کن و عملم را ثبت کن

دیدگاهتان را بنویسید