ایران هیچ سایت یا فعالیت هسته ای اعلام نشده ای ندارد/ تعامل ما با آژانس ادامه دارد

ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923174

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم که به گفته خود آژانس هیچ فعالیت یا سایت هسته ای اعلام نشده ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: مسئله مهم این است که مشخص است این مواضع دائما در حال تغییر است، به طوری که سخنگوی اتحادیه اروپا گفت: برجام نمرده و مذاکرات ادامه دارد چقدر در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صادق هستند.

به گفته رئیس سازمان انرژی اتمی؛ نکته ای که در دستور کار قرار گرفت رفع ابهامات و پاسخگویی به آنها بود. اتهامات وارده از سوی عناصر ضدانقلاب طی سالیان گذشته توسط آژانس مورد بررسی قرار گرفت و تمامی مراحل آن به پایان رسید و نتیجه تمامی مذاکرات انجام شده در مدت بیست سال سند نهایی شد.

اسلامی با بیان اینکه از سند برجام عدول کردند و قصد بازگشت به آن و قرار دادن اتهامات در کنار سند برجام را داشتند، گفت: این دو سوال نیست، یک سوال است. هیچ سایت یا فعالیت هسته ای اعلام نشده ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. .

رئیس سازمان انرژی اتمی در خاتمه تصریح کرد: تعاملات ما ادامه دارد و آقای گروسی آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام کرد و باید برنامه، محتوا و اهداف سفر نهایی شود و به محض اینکه برنامه و اهداف سفر مشخص شود. نهایی شده، قطعا انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید