اینترنشنال عربستان بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911077

این کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: در ناآرامی های اخیر رسانه ها و حامیان خارجی دست بردار نبودند. از باراک راوید، روزنامه‌نگار صهیونیستی که فاش کرد انترناسیونال سعودی «بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران» است، تا پنجره‌پوشی با حضور گروه‌های تروریستی و جدایی‌طلب، گاف آزادی‌بخش ایران توسط بایدن، و کوربی مردانگی جان و… همه اینها نشان می دهد که آنها خواهان عدم اطمینان در ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدرت الله نیاصدق، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: پشت پرده آشوب پیچیده اخیر، شنیدن و دیدن چیزهای آموزنده زیادی وجود دارد. برخی از دستگیرشدگان به چند تن از آنها گفته اند و احتمال افزایش تعداد آنها وجود دارد. شاید دستگاه های اطلاعاتی کشور امثال ناظر ریگی، زم، شرم هد و حبیب اسیود را آورده اند و برخی رازها و پشت صحنه ها فاش شده است.

وی افزود: اما در حال حاضر رسانه ها و عناصر مخالف و حامیان آنها برای بیرون کشیدن ماجرا به رقابت می پردازند. جنایاتی که در چند ساعت در راهپیمایی برلین آشکار شد، جنایات و قتل‌هایی که در مرزهای غربی و جنوب شرقی و شاهچراغ صورت گرفت، بی‌حرمتی و بی‌غیرت و میهن‌پرستی که از خود نشان دادند، روحیه دیکتاتوری وحشیانه‌ای که نشان دادند، و غیره.

نیاصادق همچنین گفت: اما در این رسوایی رسانه ها و حامیان خارجی دست بردار نبودند. از باراک راوید، روزنامه‌نگار صهیونیستی که فاش کرد انترناسیونال سعودی «بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران» است، تا پنجره‌پوشی با حضور گروه‌های تروریستی و جدایی‌طلب، گاف آزادی‌بخش ایران توسط بایدن، و کوربی مردانگی جان و… .

وی گفت: الان هم بی بی سی و مجری آن دوره هایی را با یکدیگر گذرانده اند. روز گذشته اظهارات رعنا رحیم پور مجری این شبکه که به مادرش خبر داده بود منتشر شد:

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: نکته نگران کننده ای که شنیده ام این است که سران انترناسیونال دستور داده اند که فقط با رهبران احزاب تجزیه طلب مصاحبه و تریبون داده شود! این باعث نگرانی است. کشورهای منطقه ایران دموکراتیک نمی خواهند، زیرا در وهله اول این عربستان سعودی است که در هراس است. آنها به دنبال آینده ایران نیستند. شروع به زدن بر طبل تجزیه طلبی می کنند. آنها خواهان یک ایران تکه تکه و ضعیف شده اند.» (نه اینکه بی بی سی نمی خواهد!)

این کارشناس ارشد مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: امروز خود وی با جان بولتون گفت و گو کرد و بولتون فاش کرد: معترضان در کردستان و بلوچستان در ایران به خوبی مسلح هستند و آماده تغییر فاز هستند. من عکس ها و اسنادی دارم که نیروهای کرد و بلوچ در (کردستان)، عراق و پاکستان آموزش می بینند.

نیاصدق تصریح کرد: رسوایی خائنان و مردان نقابدار که برای زن و زندگی و آزادی جنگیدند هنوز هم اولین است. اما ماموریت واقعی آنها نابودی و تجزیه ایران قدرتمند بود. شکست اصلی را از خرد مردمی متحمل شدند که در کنار گروه های مزدور قرار نگرفتند و برای آنها خیابان باز نکردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید