این مرد چشمهای آبی را تسکین داد

این مرد چشمهای آبی را تسکین داد

حجت کریمی عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت وگویی از قصد خود برای پیوستن به این باشگاه خبر داد. گزیده ای کوتاه از مصاحبه این بازیکن تازه وارد به استقلال را بخوانید:

* بحث آمدن و آوردن پول به باشگاه با من نیست. مثل بعضی از آقایانی که آمده اند و دنبال این چیزها هستند، نکته این است که از تجربیاتم برای ایجاد یک سازمان درآمدزایی خوب برای باشگاه استقلال استفاده کنم و چه داشته باشم و چه نداشته باشم، برای باشگاه درآمدزایی کنم و از این تیم کمک بگیرم. رشد کنید و قلب هواداران را شاد کنید.

* ممکن است خیلی ها آمده باشند و گفته باشند که ما پول حمل می کنیم و معلوم نیست پول از کجا آمده است. تا اینکه آمدم نه پول بدهم و نه دیده شوم. یادم هست که «هادی عامل» گزارشگر خوب مبارزات کشورمان از من درخواست مصاحبه کرد و من به او گفتم که برای کمک به مبارزه آمده ام و حالا هر کاری از دستم بر بیاید برای باشگاه «استگل» انجام می دهم.

* آجورلو تجربه چندین ساله ورزش را دارد و با حضور در این مدت کوتاه و اقداماتی که انجام داده آرامش را به تیم بازگردانده است. از طرفی هیئت مدیره هماهنگ و منسجمی دارد و توانسته تیم خوبی را ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید