این پیشکسوت نگران آینده استقلال است

این پیشکسوت نگران آینده استقلال است

البته این مدافع سابق تیم ملی نگران آینده استقلال است و می گوید معلوم نیست بازیکنان جدید استقلال چه کسانی را آورده اند.

ذخیره و قدرت نیمکت

دور جدید تمرینات استقلال آغاز شده و من به عنوان عضوی از خانواده بزرگ آبی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم. خیلی دوست دارم دوباره قهرمان شوم، اما باید در مورد حقایقی صحبت کنیم، در نگاه اول می توان گفت استقلال تا 70 درصد در زمینه نقل و انتقالات موفق بوده است، اما برخی موارد بسیار مهم تلقی می شود، مثلاً. ، باید ببینیم بازیکنانی که به عنوان ذخیره روی نیمکت استقلال می نشینند آیا تحمل نیمکت نشینی در طول فصل را دارند یا خیر؟

انتخاب بازیکن

برای من واقعا جای سوال است که آیا بازیکنان استقلال با چه مکانیزمی و توسط چه کسی برای فصل آینده انتخاب می شوند؟ چه کسی در این زمینه توصیه هایی کرد؟ ببینید اکثر بازیکنان جذب شده افراد تهاجمی هستند. حالا اگر استقلال بخواهد در پست مدافع میانی بازی کند، چه تمهیداتی برای دو بازیکنی که باید در سمت چپ یا راست جلوی آنها در ترکیب 3-5-2 یا 3-4-3 باشند، در نظر گرفته شده است؟ ما بازیکنان اصلی برای این دو پست داریم، اما هیچ پشتیبان نداریم.

جام جهانی و چوب خشک

از ابتدا با سرمربی اسکوچیچ در تیم ملی مخالف بودم، متأسفانه آدم های کوچک همیشه دنبال آدم های کوچک می روند، اما وقتی آدم بزرگی رئیس فدراسیون باشد، قطعا چهره های بزرگ و کارکشته را هدف قرار می دهد. ایران، ما مربیانی داریم که از اسکوچیچ خیلی بلندتر هستند. وقتی چهره هایی مثل علی دایی و امیر گله نویی داریم چرا باید تیم ملی را به دست یک مربی درجه سه خارجی بسپاریم؟ این کلاس تیم ملی را پایین می آورد، با توجه به گروهی که قرار گرفتیم، باور کنید تیم ملی ایران حتی با راهنمایی چوب خشک هم به جام جهانی می رسید!

انتخاب سرمربی تیم ملی

سوء مدیریت باعث شده تا در تیم ملی جناح بندی هایی شکل بگیرد و همان داستان هایی که همه می دانند. این موضوع واقعاً به شأن فوتبال ما لطمه می زند. ببینید وقتی بازیکنان تصمیم گرفتند سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند فوتبال ایران چقدر رقت انگیز شد.

بهترین گزینه ها

در حال حاضر علی دایی و امیر قلعه نویی به دلیل داشتن تجربه و دانش کافی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران هستند اما صادقانه بگویم ما مربیان جوان دیگری نیز در کشور داریم که پیشرفت خوبی دارند و می توانند پیشرفت کنند. جواد نکونام که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی نیز به شمار می رود، در حال حاضر جوان است و جای پیشرفت زیادی دارد. مربیان دیگری هستند که در سال های آینده بیشتر می توانید درباره آنها بشنوید مانند: محمد ربیعی و…

سرمربی درجه یک استقلال

حالا استقلال یک سرمربی خارجی دارد و ریکاردو ساپینتو به جای فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ما می نشیند. امیدوارم این مربی پرتغالی مربی درجه یک باشد و البته فراموش نکنیم که قبل از او استقلالی ها با مربی جوان ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده بودند که حتی یک ناکامی در کارنامه خود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید