بارش شدید باران در هرمزگان جان یک کودک ۸ ساله را گرفت

بارش شدید باران در هرمزگان جان یک کودک ۸ ساله را گرفت

روز جدید : مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان متأسفانه در بارندگی های روز گذشته یک کودک 8 ساله بر اثر غرق شدن در مرکز بندرعباس جان خود را از دست داد. حسن زاده خاطرنشان کرد: سامانه بارشی شدید که چند روزی است اخطار داده شده، فردا وارد استان غرب استان و شهرستان پارسی می شود و کل استان را در بر می گیرد، این در حالی است که سامانه قبلی که وارد استان شده بود. به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان از مرگ یک کودک بر اثر غرق شدن در سیل خبر داد.

مهرداد حسن زاده گفت: متاسفانه در بارندگی دیروز یک کودک 8 ساله بر اثر غرق شدن در محور مرکزی بندرعباس جان خود را از دست داد.

وی افزود: بارش باران و تگرگ خسارت زیادی به مزارع منطقه شمیل، تات و مرکزی بندرعباس وارد کرده که هم اکنون در حال بررسی هستیم.

حسن زاده گفت: یک خودرو نیز در شهر بشاگرد دچار آبگرفتگی شد که با کمک نیروهای امدادی هم خودرو و هم سرنشینان آن از سیل نجات یافتند.

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان گفت: بارندگی برق 30 روستای استان را قطع کرده است که با تلاش کارکنان اداره برق، برق آنها مشمول است.

وی افزود: در حال حاضر جاده بشاگرد به جاسک و بشاگرد به میناب به دلیل طغیان رودخانه های فصلی مسدود است که منتظر آرام شدن آب این مناطق هستیم تا راه ارتباطی بازگشایی شود.

حسن زاده گفت: سامانه بارشی شدیدی که چند روزی است در حالت آماده باش قرار گرفته است فردا در غرب استان و شهرستان پارسی وارد استان می شود و کل استان را در بر می گیرد و سامانه قبلی که وارد استان شده است تا ادامه خواهد داشت. که مردم باید به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید