بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809889

رئیس سازمان بسیج صنفی نقش اصناف و بازاریان را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان آورده است و این دستاوردها در عرصه های سیاسی، نظامی و علمی قابل لمس است. البته ممکن است در حوزه اقتصادی ضعف هایی وجود داشته باشد اما نباید دستاوردهای کلی نظام را زیر سوال برد. در واقع، راهبرد دشمن این است که واقعیت ها را وارونه جلوه دهد و وانمود کند که رژیم در این چهار دهه هیچ دستاوردی نداشته است. اگر اصلاً اینطور نیست و اگر کمی بیشتر به تاریخ انقلاب و جمهوری اسلامی فکر کنیم، متوجه می شویم که استقلال، امنیت، اقتدار و پیشرفت در صنایع راهبردی و صنعتی اسلام را مدیون هستیم. انقلاب

وی افزود: ضعف ها فقط در حوزه اقتصادی وجود دارد و این ضعف ها گسترده و غیرقابل حل نیست. مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان بومی و تمرکز بر دانش بومی و حمایت از تولید داخلی قابل حل است. نمونه آن زمانی است که کره ای ها لوازم خانگی را تحریم کردند و هیچ برندی از لوازم خانگی به ایران نفروختند و ما خودمان این لوازم را تولید کردیم و نتیجه این شد که از صفر تا صد لوازم خانگی را بدون نیاز به خارجی و در داخل کشور تولید می کنیم. این منطقه بازار رقابتی کشور ظاهر شد.

رئیس سازمان صنفی بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: برای دهه فجر با کمک بازرگانان و اصناف کاروان هایی تشکیل دادیم که در آن کارشناسان متخصص اعم از برق، جوشکار، آهنگر، آرایشگاه و تعمیر درب و پنجره حضور دارند. با حضور متخصصین و ارائه خدمات در سراسر کشور و مناطق محروم و محروم و خدمات رسانی آنها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حسن پور نقش اصناف و بازاریان را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: بازاریان حامیان مهم و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب امام روح الله هستند. این بازاریان از لحاظ مالی و معنوی مردم را تامین می کردند و اموال و تجارت خود را وقف اسلام کردند تا ایران عزیز طعم شیرین استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را بچشد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید