قضاوت نادرست دشمن از مازندران/ نقش کلیدی بازاریان در ترویج نهضت دینی در کشور


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911915

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بیان کرد:

روح اله سلگی با اشاره به بی توجهی کسبه به فراخوان تعطیلی اصناف در روزهای اخیر گفت: دشمن با فراخوان اعتصاب اصناف در استان اشتباه محاسباتی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ روح الله سلگی صبح امروز در نشست روسای اصناف و اتحادیه های صنفی این استان اظهار داشت: بازاریان از ابتدای انقلاب تاکنون نقش محوری در ترویج حرکت های دینی در کشور داشته است.

وی با اشاره به بی توجهی کسبه به فراخوان تعطیلی واحدهای صنفی در روزهای اخیر گفت: دشمن با دعوت از اصناف به اعتصاب اشتباه محاسباتی کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: مردم سرزمین اهورایی عاشورا در ایران با سابقه تمدنی چند صد ساله، زیرک تر از آن هستند که توطئه و نقشه جنایتکاران و جنایتکاران برای تبدیل ایران به بحرانی ترین و ناامن ترین منطقه کشور را تشخیص ندهند. خاورمیانه.

سلاقی با توصیف نقشه شوم دشمنان برای تجزیه کشور، یادآور شد: امروز هدف دشمنان و معاندان چیزی جز تفرقه، سوریه‌سازی و ایجاد جنگ قومی و قبیله‌ای در ایران نیست و دشمنان و مخالفان امروز ملت ایران اصل هستند. از همه جنایتکاران و جنایتکاران تاریخ.

وی با اشاره به نقش رسانه های انگلیسی و سعودی در این جنایات و کشتارهای اخیر افزود: ارسال سلاح های نظامی به استان ها و کشف انبوه سلاح توسط پلیس نشان از نقشه های شوم دشمنان کرد علیه کشورمان دارد. “

به گفته وی، در هفته گذشته دو محموله سلاح شامل ده ها قبضه سلاح جنگی در مبادی ورودی استان مازندران کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: قربانیان این سلاح های ارسالی دشمنان به کشورمان بسیجیان و نیروهای امنیتی و جوانانی هستند که در تجمعات حضور می یابند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت مازندران گفت: دشمنان می خواهند وحدت ملت متمدن ایران را به چالش بکشند و گام بعدی را برای تجزیه ایران بردارند.

لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از روسای اصناف مازندران به نمایندگی از بازاریان و همکاران صنفی خود بر لزوم مقابله با توطئه شوم استکبار و حفظ وحدت و وحدت ملی برای عبور از شرایط موجود تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید