ایده آمریکا برای پیروزی در یک جنگ ترکیبی علیه ایران یک قضاوت نادرست است

وی ادامه داد: شما می توانید از زبان هنر برای بیان ارزش های اسلامی و نزدیک کردن مردم به خدا یا ارتباط با شیاطین از جمله شیطان بزرگ آمریکا استفاده کنید که خود اعتراف می کنند که شیطان و شیطان هستند و هیچ کس دیگری نیست. “شکی نیست که آمریکا شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در چهارم بهمن ماه سال 57 اولین گلوله خود را در کردستان به سمت ما شلیک کرد، تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ایران هرگز به هیچ درجه ای کاهش نیافته است، بلکه به این دلیل است که نتوانستند به ما حمله کنند. آنها فقط شکل دشمنی خود را با ایران تغییر دادند.

فدوی افزود: آمریکا به دلیل جنگ هشت ساله دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و تقدیم هزاران شهید، متوجه شد که نمی‌تواند با ما در جنگ سنگین مقابله کند و به دنبال شرارت‌های دیگری رفتند.

وی تصریح کرد: آمریکا اکنون فکر می‌کند می‌تواند ما را از نظر جنگ ترکیبی که شامل جنگ‌های مختلف می‌شود، شکست دهد، اما اشتباه محاسباتی کرده است و وقتی ببازد متوجه این اشتباه می‌شود.

فدوی با بیان اینکه طبق قرآن در دنیا دو حزب خدا و حزب شیطان وجود دارد، ادامه داد: خداوند به صراحت می فرماید و تضمین کرده است که حزب الله همیشه پیروز و غالب است و حتی به کیفیت هم اشاره کرده است. پیروزی، و آن این است که باید ببینیم که در حزب شیطان هستیم یا در حزب خدا که ویژگی های خاصی دارند.

وی حامیان انقلاب اسلامی را فراتر از تصور آمریکایی ها دانست و گفت: مقاومت عنوان و فرهنگی است که همواره به پیروزی منجر شده است. خداوند این اثر را بر مقاومت گذاشته است که وقتی اراده ای در یک ملت یا هر ملتی شکل گرفت، نتیجه نهایی خود را خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها تشخیص می دهند که ظلم و استعمار آنها با انقلاب اسلامی اشتباه گرفته شده است، تصریح کرد: در ده سال گذشته کشورهایی که جمعیت و وسعت آنها حتی به اندازه وسعت آنها نیست. یکی از محله های یزد که مخالف آمریکاست، در این موضوع که نشات گرفته از انقلاب اسلامی است، ایستاده و دست از تلاش برنمی دارد.

سردار فدوی با بیان اینکه جنگ حق و باطل درگرفت و این دو هرگز به هم نمی رسند، گفت: آمریکایی ها حتی یک پیروزی را در 43 سال گذشته به یاد نمی آورند و اگر چنین چیزی بود دنیا کر می شد. جبهه حق همیشه پیروز بوده و بعد از این هم همینطور خواهد بود.

وی با بیان اینکه یمن اکنون در هشتمین سال جنگ خود به سر می برد، افزود: یمن فقیرترین کشور جهان است و با انقلاب اسلامی و با وجود اینکه اروپایی ها، آمریکایی ها، عربستان و… عمل می کند. آنها علیه یمن می جنگند، آنها به یمنی ها کمک نکردند. و حتی یمن اسرائیل را تکان داده و اکنون توانسته است پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را به طور کامل در داخل کشور تولید کند و این دلیل محکمی است بر اینکه جبهه حق همیشه پیروز است و ما باید بایستیم و اصرار کنیم که چه نوع پیروزی می آورد.

فدوی با بیان اینکه یکی از بهترین ابزار برای بیان و تقویت باورهای خوب، ابزار هنر است و باید از این ابزار برای خود استفاده کنیم، گفت: باید برنامه هایی مانند جشنواره تئاتر مقاومت را به عرصه های ملی و بین المللی با گستره وسیع گسترش دهیم. آن را گسترده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید