پرتاب ماهواره نور 2 نمادی از پیروزی ملت ایران در جنگ علیه تحریم ها علیه دشمنان است.


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814349

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب ماهواره نور 2 را نماد پیروزی ملت ایران در جنگ با دشمن دانست و تاکید کرد: راهبرد ایران مقتدر دستور کار همیشگی سپاه و نیروهای مسلح کشور است و دشمن قادر نخواهد بود. تا جلوی رشد و پیشرفت ما را بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایش ملی مسئولین و مدیران روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل محدودیت های قلبی با ارتباط تصویری زنده رده های سپاه استان و سپاه در بستر مجازی با حضور سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل کشور سپاه برگزار شد.

سردار رمضان شریف دستاورد تاریخی و مبارک روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضا که گام بلندی در پرتاب ماهواره نور 2 و قرار دادن آن در مدار 500 کیلومتری پس از پرتاب ماهواره نور 1 در سال 99 بود. نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در فضا از جمله در شرایط تحریم های گسترده بین المللی را تشریح و تقویت کرد: میرود نشان داد که سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح قدرتمند کشور آماده مقابله با ضربات مهلک است. به دشمنان در نبرد تکنولوژیک و به دور از آشفتگی در معرض افکار عمومی جهان قرار گیرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این اتفاق غرورآفرین به ملت ایران گفت: کشور عزیزمان مصمم است با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت ها و استعدادهای بومی ایران، روند دستیابی به عملکرد کشورهای پیشرفته جهان در عرصه های مختلف را ادامه دهد. و آنها نمی توانند این بار متوقف شوند.

وی در تشریح نقشه و نقشه راه دشمن برای جنگ رسانه ای و حمله تبلیغاتی به سپاه گفت: تخریب و تضعیف سپاه به عنوان نهادی مردمی بر اساس متن انقلاب و مستحکم ترین دژ ملت ایران برای نقشه ها، توطئه ها و سناریوهای سلطه. و صهیونیسم علیه انقلاب و کشور عزیزمان از ابتدای انقلاب در دستور کار قرارگاه دشمن قرار داشته و در هر مرحله و دوره ای از طریق رسانه های متصل، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زیر نظر بلوک مسلط و شبکه های اجتماعی آن را دستاویز قرار داده اند. صهیونیسم

سردار شریف با اشاره به شکست جبهه دشمن انقلاب و بحران های مافیایی اسلامی، بحران ها، بحران های بیولوژیکی و تروریستی آمریکا در عرصه های سخت، نیمه سخت و نرم برای ملت ایران در 43 سال گذشته. وی افزود: دشمنان در روابط خود با جمهوری اسلامی و علیه ملت ایران به این نتیجه رسیده اند. ممکن است باعث آسیب شدید شود؛ از این رو در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد شکاف بین مردم و نظام، با تبلیغات رسانه ای، پروژه فروپاشی و براندازی را در یک لشکرکشی جنگ طلبانه و مختلط از داخل کشور به نرمی به راه انداختند.

وی ادامه داد: شاید برخی از تعابیری که در ماه های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» و تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان و افشای ترفندهای دشمن برجسته شده است، برای تغییر باشد. راهبرد دشمن پیروی از راهبرد به حداقل رساندن دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات انقلاب و ایجاد شکاف بین مردم و نظام. دشمن همواره به دنبال فراهم کردن بستر و فرصت ویژه برای پیگیری اهداف شوم خود است و در این مسیر لحظه و عذرخواهی مانند انتخابات یا تغییر راهکار اقتصادی در کشور برای ایجاد بحران و شورش در کشور را برای خود مطلوب می‌داند. با سد هوشمند نظام و مردم مقابله کنید.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به اینکه آنچه دشمن در ارزیابی های خود با جدیت دنبال می کند معنویت و طهارت به عنوان مهمترین سرمایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن مردم را مهمترین نظام و کشور می داند که به واسطه آن سپاه است. به پاکی، معنویت، فداکاری و حضور جدی و عینی خود در خط مقدم، کمک به حل مشکلات و ایجاد امنیت پایدار در کشور، بزرگترین سرمایه ایران عزیز برای حفظ میهن اسلامی است و به خاطر همین ویژگی ها از دل و جان خاصی برخوردارند. ایمان به این نهاد مقدس

وی حفاظت از سرمایه اجتماعی سپاه را یکی از وظایف و مسئولیت های خطیر پیش روی روابط عمومی این نهاد مردمی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: عقلانیت. باید به گونه ای طراحی و عمل شود که بدون تأثیرپذیری از عملیات روانی و جنگ رسانه های دشمن، حضور سپاه را در عرصه های راهبردی کشور در عرصه های مختلف تقویت و تعمیق بخشد و اطلاع رسانی و اطلاع رسانی واقع بینانه و عالمانه داشته باشد. به دور از هر گونه افزایشی در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

سردار شریف حضور مستمر سپاه در کنار مردم در خدمات، سازندگی، محرومیت زدایی و انعکاس به موقع و عملکرد، دستاوردها و مهارت های افکار عمومی را عامل پیروزی در جنگ رسانه ای و حمله تبلیغاتی دشمن به جنگ رسانه ای دشمن برشمرد. و اینکه سپاه را به عنوان افکار عمومی نادرست و تحریف کننده معرفی کنند که به بهانه جعل مشکلات جعلی و تحریف شده انجام می شود، اقدامی شنیع است و تجربه نشان داده است که تلاش آنها همیشه ننگین، شکست خورده و قبلاً شکست خورده بوده است.

با یادآوری تاکید سرلشکر سلامی بر رسانه ها برای پوشش هوشمندانه، هنرمندانه، در حد و اندازه و بدون اغراق دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم و نقش و مسئولیت خطیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انعکاس جایگاه و فعالیت این نهاد به عنوان سخنگوی سپاه. یکی از دستاوردهای بزرگ و راهبردی انقلاب در جامعه و افکار عمومی این است: به بهترین نحو، صادق و مؤمن باشید.

وی یادآور شد: به گفته کارشناسان رسانه ای، معتقدیم سپاه در سال های اخیر در عرصه ماموریت ها به ویژه مقابله با تهدیدات دشمن در زمینی، دریایی، هوایی و مأموریت های قدس و همچنین مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری فعال بوده است. در زمینه مقابله با تاج و تخت، محرومیت زدایی و کمک به مردم در عرصه های مختلف؛ دشمن با آگاهی و درک این حقایق، برای جلوگیری از نفوذ کارکردها و خدمات سپاه در افکار عمومی، همواره با تکیه بر زشت ترین و منفورترین ابزار و روش ها، سعی در تخریب و تضعیف چهره و چهره سپاه دارد. پس باهوش باشیم در تبیین دستاوردهای سپاه بر نظام و انقلاب باید تلاش همه ما مدام باشد.

سردار شریف متانت سپاه در برخورد با مشکلات و حمله نکردن به دیگران را یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی و مردمی در عرصه رسانه عنوان کرد و افزود: جذب حداکثری و دفع حداقلی یکی از تعابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب است. نظر و با هدف یک مأموریت خطیر، بازتابی از ارائه و افشای مواضع این نهاد است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اقدامات دشمن در جهت تخریب روحیه و تضعیف سپاه و زمین گیر شدن ما بوده و هرگز نباید از فشار عملیات روانی دشمن، اهمیت و ضرورت ارتقای مهارت های حرفه ای، ظرفیت و اطلاعات جدید ناامید شویم. الزامات. وی موفقیت و اثربخشی را یادآور شد و گفت: ممکن است در عملکرد و فعالیت های ما کاستی ها و کاستی هایی وجود داشته باشد، اما اینکه امروز مردم منطقه معتقدند که سپاه در عرصه نظامی و در کنار جبهه مقاومت، یک واقعیت مسلم است. بسیار قدرتمند است که از آنجایی که تأثیرات نقش و کار سپاه در این عرصه و سایر عرصه‌ها محسوس‌تر و محسوس‌تر است، مردم عزیز و فهیم کشورمان باید نسبت به کارکردها و فعالیت‌های سپاه آگاهی بیشتری داشته باشند. فرآیند اقدام موثر رسانه ای

وی با اشاره به تلاش های غیراخلاقی و غیراخلاقی برخی رسانه های داخلی برای گسترش اختلاف در رویکردها و سیاست های سپاه در تعامل و همکاری با دولت ها، تصریح کرد: برای کمک به حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای کشور صداقت و کوشا بودن را اصرار کنند. این و واقعیت‌های تاریخی سال‌های اخیر تا جایی که دولت‌ها فضا را برای سپاه پاسداران برای حل مشکلات کشور و کمک به دولت فراهم کرده‌اند. سپاه با قدرت بیشتری وارد میدان می شود، بنابراین انصافاً سپاه هرگز نگاه متفاوتی به دولت های جمهوری اسلامی نداشته است و بر اساس منویات، رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، همیشه کمک می کند و کار می کند. همراهی دولت ها برای خدمت به مردم و کشور.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز شهادت پاسداران دلاور مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنداد جنایت خونین را تبریک و تسلیت گفت و این شهدای مظلوم و عزیز موجب تقویت انگیزه اخلاقی و معنوی خواهند شد. از مجاهدان امت اسلامی و دشمن صهیونیستی نیز می داند که در این جنایات جانبی نخواهد داشت و پاسخ های قاطعی دریافت خواهد کرد.

سخنگوی سپاه در پایان از کمک و همکاری اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی با روابط عمومی سپاه در انعکاس عملکرد، دستاوردها و توانمندی های افتخاری این نهاد مردمی و انقلابی تشکر کرد. دفاع از منافع ملت و انقلاب در برابر تهدید و مطامع استکبار بزرگ؛ مورد حمله جبهه دشمن و بدخواهان داخلی قرار گرفت. لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیرغم عملیات روانی و هجمه های رسانه های دشمن با پشتوانه ارتباط با ملت شریف و قهرمان ایران، با قدرت و اراده بیشتر به حرکت آرمانی خود ادامه خواهد داد و دشمنان را از ذلت و ناامیدی منزوی نگه می دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید