تشکیل ستاد بزرگداشت 14 مرداد در شهرستان مهدیشهر/ نماز جمعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی دارد.


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884406

بارانی گفت: نماز جمعه مهمترین بنیان فرهنگی، دینی و سیاسی است که در ترویج فرهنگ دینی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان نقش بسزایی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت حجت الاسلام محمد بارانی در جلسه ستاد بزرگداشت 14 مرداد ماه در شهرستان مهدیشهر به مناسبت 14 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی اظهار داشت: نماز جمعه موجب ارتقای دینی مردم می شود. و بینش دینی و نقش مهمی در ایجاد مشارکت های اجتماعی دارد.

امام جمعه مهدیشهر گفت: نماز جمعه به عنوان مهمترین بنیان فرهنگی، دینی و سیاسی ثمره انقلاب به رهبری امام راحل است که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان داشت.

با اشاره به شعار امسال «نماز جمعه; «همیشه مردمی و همیشه انقلابی» گفته می شود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع شکوه نماز جمعه، بیان اعمال و برکات نماز جمعه توسط ائمه جماعات، ایجاد غرفه های مختلف فرهنگی و اقتصادی مقاومت، ایجاد حال و هوای شهر با موضوع نماز جمعه; همیشه مردمی و همیشه انقلابی تجلیل از خدمتگزاران و پیشکسوتان نماز جمعه و سفره خوانی از جمله برنامه هایی است که به همین مناسبت در شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام بارانی در پایان از دستگاه های اجرایی درخواست مساعدت لازم برای اجرای هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت 14 مرداد شهرستان را کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید