بازار گل محلاتی باید تا 6 ماه دیگر جابه جا شود/ تا کنون اراده ای برای ساماندهی این بازار وجود نداشت.

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795756

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل استان تهران با اشاره به توافق با ارتش برای تامین 5 هکتار زمین در محلات واگذاری بازار گل، گفت: این بازار حداکثر ظرف مدت 6 ماه واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گودراتلا محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران در جلسه امروز شورای شهر به بررسی آتش سوزی بازار گل محلاتی پرداخت و گفت: این بازار نیاز به ساماندهی دارد و نمی توانیم این بازار را از بین ببریم زیرا معیشت تعداد زیادی از مردم وابسته به این بازار هستند. این بازار.”

محمد از برگزاری جلسه روز شنبه با ارتش در این زمینه خبر داد و گفت: می خواهیم 5 هکتار از زمین های خالی این منطقه که متعلق به ارتش است در اختیار تجار این بازار قرار دهیم. این بازار حداکثر ظرف مدت 6 ماه واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران گفت: نبود هیچ گاه تمایلی به ساماندهی این بازار نبوده و از مسکن و طرح های اولیه استفاده کرده اند.

وی افزود: 200 غرفه در این بازار ربطی به گل و گیاه ندارد و باید تفکیک شود تا ظرف 6 ماه تکمیل شود. من ظرف یک ماه با 10 گروه از اتحادیه ها دیدار کردم و آنها باید در قبال ما پاسخگو باشند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید