بازدید از قالی بافی در پالایشگاه گاز پاریس


ساعت: 21:01
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900157

رئیس شورای اسلامی شهر در سفر یک روزه به جنوب استان فارس از پروژه آب شیرین کن و انتقال آب خلیج فارس به استان فارس و همچنین کارخانه آلومینیوم لامرد و 2 پالایشگاه پارسیان و سپهر بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس شورای اسلامی امروز در بازدید از پالایشگاه 2 پارسیان سپهر و گاز پارسیان گفت: در یک سال گذشته با فعالیت کارکنان شرکت ملی گاز شاهد وقفه کمتری در حوزه برق بوده ایم. .

محمدباقر قالیباف در بازدید از پالایشگاه گاز پارسی گفت: سال گذشته با فعالیت کارکنان شرکت ملی گاز شاهد وقفه های کمتری در حوزه برق بودیم چرا که ارتباط برق و گاز وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران عالی باید توجه داشته باشند که این امر با همت افراد متوسط ​​و پایین در حال انجام است بنابراین تصمیمات و سیاست های مناسب تری اتخاذ کنند. اصولاً جلوی مصرف بی رویه گاز گرفته شود تا بتوان از این سرمایه بزرگ ملی و انفال استفاده مناسب تری کرد.

طرح انتقال آب خلیج فارس نیز در این سفر مورد بازدید قالیباف قرار گرفت. این پروژه با ظرفیت نهایی سالانه 145 میلیون مترمکعب برای تامین آب استان فارس پیش بینی می شود و طول نهایی خط لوله آب 708 کیلومتر است.

تعداد ایستگاه های پمپاژ پیش بینی شده برای این پروژه 14 ایستگاه است که فاز اول این پروژه به شهرهای لامرد و مهر می رسد.

برای تکمیل و بهره برداری از فاز اول این پروژه 15 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که تا 2 سال و نیم آینده تکمیل می شود.

رئیس شورای اسلامی همچنین از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و نیروگاه 913 مگاواتی غدیر انرژی لامرد بازدید کرد.

مجتمع آلومینیوم جنوب با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در مدت 4 سال به بهره برداری رسید و اکنون بالغ بر 1700 نفر مشغول به کار هستند. با تلاش های صورت گرفته در این مجموعه و تحقق ظرفیت اسمی آن، بیش از 2 هزار نفر می توانند در آن مشغول به کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید