بازدید رئیس مرکز اسناد و کتابخانه سازمان اداری در خصوص استخدام


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909259

در ادامه روند «نظارت مرکزی» بر دستگاه های اجرایی

رئیس جمهور در ادامه روند «نظارت مرکزی» دستگاه های اجرایی از مرکز اسناد و کتابخانه سازمان اداری و سازمان استخدامی و مرکز مدیریت دستگاه های نظارتی و اجرایی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جمهور از مرکز اسناد و کتابخانه سازمان اداری و سازمان استخدامی و مرکز مدیریت سیستم های مدیریت و مدیریت این سازمان بازدید کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در چارچوب روند «نظارت ستاد» دستگاه های اجرایی در سازمان اداری و سازمان جذب حضور یافت و در بدو ورود با حضور در مرکز اسناد و کتابخانه این سازمان با توضیحات رئیس و معاونان سازمان اداری و سازمان جذب جزئیات فعالیت ها و اقدامات این سازمان در ساخت و تقویت سیستم های مدیریت و نظارت اطلاعات ارائه شد.

در این بازدید نمایندگان سازمان در خصوص سامانه یکپارچه مدیریت (سینا)، داشبورد سامانه اداری (دانا) و همچنین سامانه آینه عملکرد ایران (SBA)، اقدامات و راهبردها توضیحات مفصلی ارائه و ارائه کردند. سازمان اداري و كارگري براي دستيابي به اهداف و برنامه هاي دولت در خصوص بهبود و ارتقاي كارايي نظام اداري كشور و نظارت بر عملكرد آن تبيين كرد.

دیدگاهتان را بنویسید