بازدید علیرضا دبیر از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843259

رئیس فدراسیون کشتی امشب از امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان بازدید کرد و از امکانات این باشگاه بازدید کرد و با محمدرضا ساکت مدیرعامل و محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور حمید جاری رئیس سازمان لیگ، محمد مسی سرپرست امور استان های فدراسیون، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی اصفهان و علی ناظری برگزار شد. علیرضا دبیر مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اولین دیدار با محرم نویدکی سرمربی سابق تیم ملی و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

رئیس فدراسیون در جلسه ای که با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برگزار شد، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان فرصت های خوبی برای حمایت از ورزش ملی و کشتی اصفهان دارد و می تواند با استفاده از زیرساخت ها از مربیان کشتی حمایت کند. راه اندازی آکادمی کشتی در رده سنی نونهالان و استقرار تیم در لیگ های بزرگ و دسته کشتی گامی در این راستا خواهد داشت.

دبیری اضافه کرد: سرمایه گذاری در کشتی هزینه نیست زیرا کشتی میراث ملی، مذهبی، تاریخی و ورزشی و فرهنگی ایران محسوب می شود که باید مانند سایر مواردی که در دنیا به نام ایران شناخته می شود حفظ شود و کشتی در ایران هویت بزرگی دارد. “بیش از یک ورزش وجود دارد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مردم ایران همیشه عاشق کشتی و قهرمانان و قهرمانان آن بوده اند چرا که این ورزش متعلق به مردم است و ریشه چند هزار ساله در ایران دارد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز از این مبارزه حمایت کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای همکاری نزدیک با فدراسیون و هیئت کشتی استان اصفهان انجام می دهیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان پایگاه خوبی دارد که با آن می توانیم به کشور در مبارزه برای برگزاری اردوهای مشترک تیم های ملی در رده های سنی مختلف کمک کنیم.

ساکت گفت: می خواهیم در لیگ برتر کشتی تیم داشته باشیم و در این صورت با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید